خبرگزاری کار ایران

مرادی: دربی تبریز برادرانه بود / همه فکر می‌کردند کاندید سقوط هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۶۹

مدافع تیم ماشین سازی تبریز گفت: از ابتدای فصل همه می‌گفتند که ما سقوط می‌کنیم و کاندید سقوط هستیم.

بابک مرادی مدافع ماشین سازی در گفتگو با ایلنا، درباره برتری مقابل تراکتور در هفته چهاردهم گفت:‌ قبل از این بازی خیلی حاشیه برای ما درست کردند، میگفتند دو تا تیم برای یک مالک است و هزار حرف دیگر. اصلا چنین چیزی نبود و ما فقط روی بازی تمرکز داشتیم. ما خودمان با تمام وجود به این بازی رفتیم. آقا رسول قبل از بازی گفتند از شرافت خودمان و فوتبال آذربایجان مقابل آنهایی که تهمت می‌زنند دفاع کردیم و تلاش کردیم که خدا مزد زحماتمان را داد. 

او ادامه داد: خداراشکر که بازی را دور بر یک هم بردیم؛ اگرچه دربی برادرانه بود. تراکتور و ماشین به نوعی برادر هم هستند و روح پهلوانی و اخلاق ورزشی این حکم را می‌داد که داخل زمین رقابت پاک و بدون شائبه را برگزار کنیم. این بازی نماد فوتبال آذربایجان بود و ما سه امتیاز را به دست آوردیم که خیلی هم راضی کننده بود.

مرادی درخصوص رویارویی با صنعت نفت در آبادان گفت:‌ بازی خیلی سختی داریم و صنعت نفت هم تیم خیلی خوبی است که نتایج آنها همه چیز را به صورت واضح نشان می‌دهد. امیدواریم که بازی تماشاگرپسندی داشته باشیم و با امتیاز به تبریز برگردیم.

بازیکن ماشین سازی درباره جایگاه در جدول رده بندی عنوان کرد: از ابتدای فصل همه می‌گفتند که ما سقوط می‌کنیم و کاندید سقوط هستیم. آقای خطیبی در جلسه به ما گفت که به تمام بازیکنان اعتماد و اعتقاد دارد و می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. الان ما نمی‌گوییم که دنبال قهرمانی و به آسیا خواهیم رفت اما بدون سروصدا کارمان را می‌کنیم و نتیجه خوب می‌گیریم تا نشان بدهیم که تیم بدی نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز