خبرگزاری کار ایران

قائدی با این روند هم به استقلال کمک می کند هم به خودش

عنایتی: استراماچونی هم حق دارد و هم ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۴۲

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید قائدی می تواند عنوان اقای گلی را کسب کند.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی، کاپیتان سابق استقلال می‌گوید باید هر چه زودتر شرایط استقلال تغییر کند زیرا هر چقدر زمان از دست برود این به تیم لطمه خواهد زد. عنایتی همچنین معتقد است استقلال می‌تواند امسال قهرمانی لیگ را کسب کند.

شرایط استقلال را این روزها چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید قبول کنیم شرایط زیاد مناسب نیست البته که  می‌گویند که خبرهای خوبی در راه بوده و قرار است استراماچونی به استقلال باز گردد. یک سرگردانی خاصی به وجود آمده که امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود و روند خوب نتیجه‌گیری ادامه دار باشد. استراماچونی واقعا تیم را متحول کرده بود.

با رفتاری که استراماچونی قبل از بازی با پیکان انجام داد موافق بودید؟

حرکت حرفه‌ای نبود به هر حال همشیه استقلال و پرسپولیس مشکلاتی دارند اما این مشکلاتی نبود که حل نشود یک مقدار ایشان عجله کرد البته که استراماچونی چند وقتی بود که مدام صحبت می‌کرد اما هیچ کس اهمیت نداد به هر حال ایشان هم حق دارد و هم ندارد.

به نظرتان رفتن فتحی درست بود؟

به نظر من جو متشنج بود و هواداران استقلال به این نتیجه رسیده بودند که مدیریت استقلال دیگر کارآیی لازم را ندارند. منطقی‌ترین کار رفتن فتحی بود. دنبال کسی باید باشیم که با تیم همراه باشد و شرایط تیم را بداند.

شایعه آمدن فتح‌اله زاده است نظرتان را در این باره بگویید؟

ایشان از جنس استقلال است چند سال مدیرعامل استقلال بوده و با روحیات این تیم آشنا است مردم با او خاطرات خوب دارند و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

مهدی قائدی هم در حال حاضر آقای گل لیگ است؟

قائدی در این فصل بسیار متفاوت ظاهر شده و امیدوارم همین روند را ادامه دهد تا هم به خودش کمک کند و هم به استقلال. او می‌تواند امسال آقای گلی لیگ را به دست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز