خبرگزاری کار ایران

به جایگاه مدیرعامل در استقلال نباید اهانت شود

افشار زاده :تجربیات گذشته فتح الله زاده به وی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۴۱

مدیرعامل اسبق استقلال درباره اخرین شرایط آبی ها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،مدیرعامل اسبق استقلال تهران ضمن حمایت از حضور علی فتح الله زاده در این باشگاه، از جدایی ناراحت کننده امیرحسین فتحی گلایه کرد. با بهرام افشار زاده درباره شرایط استقلال و شانس بالای علی فتح الله زاده برای مدیرعامل استقلال صحبت کردیم که در ادامه می‌آید:

شرایط استقلال را در هفته‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال استقلال صدر جدول است و شرایطش زیاد بد نیست آنها بسیار خوب ظاهر شدند و اگر اشتباهات داوری نبود قطعا با اختلاف هفت امتیاز صدر جدول را در اختیار داشت.

نظرتان در مورد رفتاری که استراماچونی با استقلال کرد چیست؟

استقلال به تعهداتش عمل نکرد وباعث شد که استراماچونی چنین رفتاری را انجام دهد اما در حال حاضر تنها چیزی که خیلی مهم است این است که مقدمات حضور دوباره مربی را باید فراهم کنند زیرا هواداران استقلال خواهان حضور دوباره این مربی ایتالیایی در این تیم هستند.

اگر شما جای مسئولان استقلال بودید برای مذاکره با این مربی به خارج می‌رفتید؟

هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی‌دادم امربی باید به ایران بیاید و مذاکره کند به هیچ عنوان نمی‌گذاشتم مربی در خارج از کشور قرار بگذارد.

یا اینکه وقتی او قهر کرد به منزلش بروید و با او حرف بزنید؟

البته این کار بیشتر برای این انجام شد که تلاش کنند و این مربی را راضی کنند که در تیم بماند حق هم داشتند که چنین کاری را انجام دهند مردم و فشار تماشاگران باعث شده که همه چیز خواهان حضور دوباره این مربی در تیم باشند.

 قبول دارید استراماچونی می‌دانست که ایران در شرایط تحریم است و ممکن است پولش را دیرتر بگیرد؟

به هر حال همانطور که به کی روش در ایران پول دادند به استراماچونی هم می‌دادند شاید دیر و زود شود اما قطعا این پول پرداخت می‌شده است. 

این روزها شایعه بازگشت علی فتح اله زاده به استقلال است؟

امیدوارم ایشان در استقلال موفق باشد اوتجربیات گذشته‌ای دارد که می‌تواند به او کمک کند او می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند و او یا هر کس دیگری در استقلال مدیرعامل شود باید به او کمک کنیم تا تیم را بسازد. 

رفتن فتحی از استقلال نظرتان چیست؟

تصمیمی بوده که ایشان گرفته و مسئولان وزارت ورزش هم با او موافقت کردند و این را باید من بگویم و آن هم این است که به جایگاه مدیرعامل نباید اهانت شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز