خبرگزاری کار ایران

قهر گل‌محمدی با برد؛ دوری 4 هفته‌ای با 3 امتیاز!

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۱۹۹

شاگردان یحیی گل محمدی در چهارمین بازی متوالی خود موفق به پیروزی نشدند.

به گزارش ایلنا، مشهدی‌ها در حالی‌که لیگ را با نتایجی درخشان و حضور در صدر جدول استارت زدند، اما به مرور زمان در شرایط سراشیبی قرار گرفتند و به قول آقا یحیی از "تونل وحشت" خود با حداقل امتیاز ممکن خارج شدند؛ چهار بازی اخیر با دو شکست و دو تساوی برای شهر خودرویی‌ها به پایان رسیده است و این یعنی آنها احتمال با نتایج فردا تا رتبه هفتم جدول سقوط کنند!

چهار بازی متوالی بدون پیروزی و به اصطلاح 34 روز بدون برد، بحرانی‌ست که تیم یحیی مدتهاست آن را تجربه نکرده بود و حالا این تجربه تلخ منجر به از دست دادن جایگاه آنها در جمع مدعیان شده است؛ البته آنها یک دیدار معوقه برابر تراکتور را هم دارند که پس از بازی برابر پیکان و شاهین در نیم فصل دوم قرار است برگزار شود.

شاید تقابل با پیکان هفته آینده، می‌تواند درب خروج تیم یحیی برای خروج از بحران موقت باشد؛ البته آنها از ابتدای فصل به لطف خط دفاعی خود در جمع مدعیان بودند و اگر امروز هم مهدی رحمتی نبود، شاید به راحتی بازی را به نساجی واگذار می‌کردند چرا که در خط حمله خطری برای دروازه علیرضا حقیقی نداشتند.

مشهدی‌ها در طول چهارده بازی خود در لیگ نوزدهم، تنها 11 گل زده‌اند و در مقابل 6 گل دریافت کرده‌اند تا با ثبت رکورد گلزنی در هر بازی 0.7 زده نیم فصل خود را به پایان ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز