خبرگزاری کار ایران

بازگشت ایرانپوریان به ترکیب سپاهان؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۰۶۷

مدافع راست سپاهان می‌تواند برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی تیمش بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان پیکان خواهد بود.

طلایی‌پوشان در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که مثل همیشه غایبان زیادی در جمع خود دارند و چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب خواهند بود.

بعد از اینکه مشخص شد عزت‌اله پورقاز به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده است، چینش ترکیب دفاعی طلایی‌پوشان یکی از دغدغه‌های کادرفنی سپاهان شد.

سپاهانی‌ها در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت همزمان منصوری و ایرانپوریان، گزینه تخصصی دفاع راست نداشتند و بالاجبار از محمدرضا مهدیزاده در این پست استفاده می‌کردند ولی در دیدار هفته گذشته مهدیزاده به دفاع میانی منتقل شد و منصوری با رهایی از بند مصدومیت به عنوان دفاع راست وارد ترکیب شد ولی حالا در نبود منصوری و پورقاز سپاهانی‌ها در چینش دفاعی خودش مشکل دارند.

یکی از راه‌های پیش پای قلعه‌نویی، استفاده از شایان مصلح یا سعید آقایی در پست دفاع راست و دیگری در دفاع چپ است که ممکن است صورت بگیرد ولی نکته مهمی که قلعه‌نویی در نشست خبری خود عنوان کرد، بازگشت محمد ایرانپوریان به ترکیب 18 نفره سپاهان است.

ایرانپوریان فصل گذشته مدافع راست ثابت سپاهان بود و از نفرات کلیدی تیم محسوب می‌شد ولی در لیگ نوزدهم از ابتدای فصل درگیر مصدومیت بوده و هربار مصدومیتش برطرف می‌شد، مشکل جدیدی برایش پیش می‌آمد و تا هفته پایانی نیم فصل نخست فرصت حضور در ترکیب اولیه و اصلی تیم را پیدا نکرده است.

حالا باید دید آمادگی جسمی ایرانپوریان پس از یک نیم فصل دوری از میادین به حدی هست که قلعه‌نویی او را در ترکیب ثابت تیمش به کار بگیرد یا راه دیگری برای پر کردن جای خالی مدافعان تیمش به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز