خبرگزاری کار ایران

مرتضی غلامعلی‌تبار در گفتگو با ایلنا:

با آمدن میشو تیم ما ساختار دفاعی خوبی پیدا کرده است/نقاط قوت و ضعف استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۰۰۲

مدافع تیم شاهین‌شهرداری بوشهر در خصوص تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، شرایط فنی تیمش و بازی مقابل استقلال صحبت کرد.

مرتضی غلامعلی‌تبار در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل صنعت نفت‌آبادان اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و تا به اینجای کار خیلی خوب نتیجه گرفته، ولی ما با برنامه وارد بازی شدیم. متاسفانه قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم و شانس هم با ما یار نبود وگرنه می‌توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

وی درخصوص عملکرد خوبش در بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: همیشه در تمرینات و هم در زمین مسابقه با تمام وجودم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. دوست دارم در تمامی زمانی که در زمین مسابقه هستم بهترین عملکرد را داشته باشم. خداراشکر تا به اینجای کار توانستم با نمایش‌های قابل‌قبول برای تیمم مثمر ثمر باشم امیدوارم که این روند خوبم تا پایان فصل ادامه‌دار باشد.

مدافع تیم شاهین شهرداری درخصوص شرایط فنی تیمش توضیح داد: چند هفته‌ای می‌شود که تیم ما ساختار دفاعی خوبی با حضور آقای میشو پیدا کرده است و چهار، پنج بازی است که اصلا باختی نداشتیم و آن سه گلی هم که دریافت کردیم هر سه آن‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است که به عقیده من از آن سه گل دو گل آن اصلا پنالتی نبود و به خاطر اشتباهات داور گرفته شده بود. تمامی بازیکنان تیم ما در هر بازی برای گل‌نخوردن و بهترین دفاع تلاش می‌کنند که این جای تحسین دارد.

غلامعلی‌تبار در خصوص اعتراض تیمش در مورد گرفتن پنالتی برای تیم حریف گفت: متاسفانه در این فصل تیم ما نه تنها در بازی مقابل صنعت نفت بلکه در بیشتر دیدارها درخصوص مسائل داوری ضرر کرده است. تا جایی که اکثر کارشناسان تلوزیون هم در این مورد به ما حق دادند مثلا: در بازی با پیکان تیم ما دقیقه هشتاد با یک کرنر که داور به اشتباه برای تیم حریف گرفته بود بازی برده را مساوی کرد همچنین در بازی پرسپولیس، پارس جنوبی،گل‌گهرسیرجان نیز تمامی اشتباهات داور فقط به ضرر تیم ما تمام شده است و در هیچ بازی اشتباه داور به طور اتفاقی به نفع ما نبوده است. در بازی با صنعت نفت تیم ما روی صحنه پنالتی معترض بود ولی علت اصلی اعتراض ما به صحنه قبل از پنالتی برمی‌گردد زمانی که بازیکن حریف آن توپ را که پشت دفاع ما پرتاب کرد یک متر در آفساید قرار داشت و علاوه بر آن گلی که در نیمه دوم این دیدار زدیم کاملا سالم بود و در دو صحنه دو پنالتی صد در صد را که یکی روی حسین مالکی و دومی دقیقا مشابه خطایی بود که داور به نفع تیم صنعت نفت پنالتی اعلام کرد ولی برای ما آن را خطا اعلام نکرد. همانطور که گفتم اشتباهات داور همیشه به ضرر تیم ما تمام شده است و چون این اشتباهات چندین بار تکرار شده طبیعی است که نیمکت تیم ما هم از کوره در می‌رود و عکس‌العمل نشان می‌دهد.

وی درخصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی شاهین بوشهر مقابل استقلال گفت: ما هر هفته که بازی داردیم یک آنالیز دقیق و کامل از تیم حریف انجام می‌دهیم و همیشه با برنامه وارد مسابقات ‌می‌شویم. تمامی نقاط قوت و ضعف استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. استقلال تیم بزرگ و قدرتمندی است ولی ما هم برای برد در این بازی می‌جنگیم و امیدوار هستیم که همگی بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز