خبرگزاری کار ایران

واسعی: پیشنهاد استقلال؟ هیچ کس از آینده خبر ندارد / انتقام جام حذفی را از سپاهان می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۰۴

هافبک تیم پیکان درباره پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر در خدمت باشگاه پیکان هستم و هنوز قرارداد دارم. اینکه در آینده چه پیش می‌آید را هیچ کس نمی‌داند و فعلا در تیم پیکان حضور دارد.

سعید واسعی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل استقلال در هفته چهاردهم گفت: خداراشکر که در این بازی یک امتیاز را گرفتیم. ما استحقاق پیروزی و شکست دادن استقلال را داشتیم و متاسفانه خودم هم که چند موقعیت داشتم نتوانستم به خوبی از آن استفاده کنم. کسب یک امتیاز از بازی نسبتا پرحاشیه مقابل استقلال برای ما بد نبود.

هافبک تیم پیکان درباره اینکه حسین فرکی از موقعیت سوزی‌های برابر استقلال گلایه داشت گفت: فکر نمی‌کنم که کسی بخواهد در تیم ما کم کاری کند. به شخصه خودم خیلی مشتاق بودم که گلزنی کنم. نظر آقای فرکی درست است باید از موقعیت‌هایی که داشتیم به درستی استفاده می‌کردیم اما متاسفانه نشد. بعضی‌ها شاید فرضیه‌هایی داشته باشند که ما کم کاری کرده‌ایم اما به هیچ وجه اینطور نیست و دیدید که تا آخرین لحظه هم به دنبال گلزنی بودیم.

سعید واسعی در واکنش به اینکه با شایعات پیرامون پیشنهاد باشگاه استقلال به او قبل از این بازی تحت تاثیر قرار گرفته بوده یا خیر، اظهار داشت: بازیکنانی که عملکرد خوبی داشته باشند و گلزنی کنند یا پاس گل بدهند بیشتر مورد توجه هستند و شاید همین باعث شد تا چنین حرف و حدیث‌هایی پیش بیاید. در حال حاضر در خدمت باشگاه پیکان هستم و هنوز قرارداد دارم. اینکه در آینده چه پیش می‌آید را هیچ کس نمی‌داند و هیچ کس از آینده خبر ندارد. فعلا در تیم پیکان حضور دارد و تمام تمرکزم هم روی تیم پیکان است.

واسعی درخصوص گل دوم پیکان که به عقیده طرفداران استقلال باید مردود اعلام می‌شد گفت: بعد از بازی یکسری اتفاقات می‌افتد و همیشه داوری مسائل داوری مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم گل دوم ما را مردود اعلام کنیم پس پنالتی که آقای حسینی دفع کردند باید تکرار می‌شد. هنگام ضربه مغانلو حسینی دو قدم به جلو آمد یا یک قدم برداشت که طبق قانون فیفا یک پای او باید روی خط می‌بود.

او ادامه داد: من چون تعویض شده بودم و روی صحنه گل دوم در زمین نبودم نمی‌دانم که دقیقا چه اتفاقی افتاد. دید خوبی نداشتم و به نظرم بعید است که بازیکن ما تخلف کرده باشد چرا که داور در نزدیکی دیوار دفاعی بود و بعید است که اتفاق خاصی افتاده باشد. 

بازیکن پیکان درباره جایگاه خودروسازان در جدول رده بندی گفت: ما دو بازی عقب افتاده داریم واگر در آنها هم موفق به کسب امتیاز شویم به نظرم یک تکانی به خودمان خواهیم داد. متاسفانه بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم اما در نتیجه گیری مطلوب نبوده‌ایم. در اکثر مسابقات موفق به گلزنی هم شده بودیم اما در امتیازگیری اینطور نبوده است.

واسعی درخصوص عملکرد موفق شهریار مغانلو در خط حمله پیکان گفت: شهریار یک مهاجم خوب و توانمند است و امیدوارم که به چیزی که استحقاقش را دارد برسد. ما به غیر از شهریار، فراز امامعلی را داریم که پنج گل زده و همچنین جلال الدین علیمحمدی، اسماعیل شریفات و جابر انصاری که در خط حمله می‌توانند خیلی به تیم ما کمک کنند. شهریار روند خوبی داشته و امیدوارم که تا پایان فصل همین روند خوب را ادامه بدهد.

هافبک پیکان درباره بازی هفته پانزدهم مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: اگر بازی‌های ما را دیده باشید حق ما واقعا در جام حذفی که حالا داور شاید اشتباه کرده باشد یا هر چیز دیگر، خورده شد. در این بازی می‌رویم که شکست در جام حذفی را تلافی کنیم و به نوعی انتقام بگیریم. دوست داریم که دست پر از اصفهان برگردیم و جایگاهمان در جدول را تغییر بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز