خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی - سپیدرود؛ پیرمردها به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۰۰

در هفته هفدهم از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، فجرسپاسی در خانه از سپیدرود رشت میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فجرسپاسی شیراز هفته گذشته با یک گل در تهران مغلوب نیروی زمینی شد و ضمن تحمل دومین شکست خود در فصل جاری، فاصله اش با صدر به سه امتیاز رسید. فجری ها در سه دیدار اخیر خود یک برد، یک مساوی، یک باخت و چهار امتیاز به دست آوردند، در حالی که سه گل زده و سه گل خورده داشته اند.

یاران مهابادی در پانزده بازی گذشته هفت پیروزی، شش تساوی و دو باخت داشته اند و اینک با کسب بیست و هفت امتیاز جایگاه چهارم جدول را در اختیار دارند، آن هم در حالی که اختلافشان با صدر تنها سه امتیاز بوده و این می تواند انگیزه کاکوها را برای برتری برابر سپیدرود بحران زده دوچندان نماید.

سپیدرود نیز هفته قبل در خانه خود با سه گل مغلوب بادران تهران شد و ضمن تحمل ششمین شکست متوالی، نهمین شکست خود را مجموع بازی های این فصل تا این مقطع پشت سر گذاشت تا اوضاعش بیش از پیش بحرانی شود.

سرخپوشان رشتی در سه بازی اخیر خود به نتیجه ای بهتر از باخت نرسیدند و این در حالی است که سه گل زده و هشت گل خورده داشته اند.

سپیدرود در شانزده دیداری که تا این مقطع به انجام رسانده، چهار پیروزی، سه تساوی و نه باخت در کارنامه ثبت کرده و با پانزده امتیاز در رده ی چهاردهم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز