خبرگزاری کار ایران

خوشه طلایی - سرخپوشان؛ آزمون سخت فشنگچی در ساوه

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۹۴

​در هفدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، خوشه طلایی ساوه میزبان سرخپوشان پاکدشت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خوشه طلایی که پس از هفته ها شگفتی سازی و چسبیدن به صدر دچار افتی قابل توجه شده، هفته قبل در کمال شگفتی با حساب پرگل چهار بر یک در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شد.

ساوه ای ها در سه دیدار اخیر یک پیروزی، دو باخت، سه امتیاز، سه گل زده و شش گل خورده داشته و روی هم رفته عملکرد چندان رضایت بخش و قابل قبولی از خود به جدا نگذاشته اند.

یاران محسن عاشوری در مجموع پانزده دیدار خود تا این مقطع شش پیروزی، پنج تساوی و چهار باخت در کارنامه ثبت کردند و اکنون با بیست و سه امتیاز در رده هشتم قرار گرفته اند.

سرخپوشان نیز هفته قبل در خانه خود با نتیجه ی یک بر یک برابر آرمان گهر متوقف شد تا برای دومین هفته متوالی از رسیدن به سه امتیاز ناکام باشد.

سرخپوشانی ها در سه بازی اخیرشان یک برد، دو مساوی، چهار گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت داشته و روی هم رفته عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به جا گذاشته اند.

رهاورد شاگردان علی نیکبخت از پانزده دیدارشان تا این مقطع از فصل چهار پیروزی، هفت تساوی و چهار شکست بوده و اکنون با نوزده امتیاز در رده یازدهم جدول جا گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز