خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی: سایه رشید را در ذوب آهن احساس نمی‌کنیم/ بهترین فرصت برای تیم امید است که به المپیک برود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۷۱

گلر ذوب آهن در مورد شرایط خودش در ذوب آهن و تیم امید صحبت کرد.

معراج اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم یک نتیجه خوب کار را به سود خودمان تمام کنیم. واقعاً کار سختی داشتیم و نساجی حریف راحتی نبود.

وی در مورد عملکرد خودش هم گفت: خوشحالم بعد شرایط سختی که در بازی با پرسپولیس و بعد از آن برایم پیش آمد عملکرد خوبی داشته باشم و کلین شیت کنم و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم چنین روندی در پیش داشته باشم. من روزهای سختی داشتم ولی آقای منصوریان از من حمایت کرد و روحیه داد تا بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم.

گلر ذوب آهن در مورد اینکه چطور از شرایط سخت بازی با پرسپولیس عبود کرد هم خاطرنشان کرد: واقعاً اوضاع سختی بود و بازیکنی در سن و سال من ممکن است آسیب روحی زیادی ببیند ولی همانطور که گفتم حمایت قاطع منصوریان روحیه من را برگرداند و با آرامش کامل به دیدار نساجی رفتم.

اسماعیلی در مورد اینکه ذوب آهن در این فصل از 3 گلر استفاده کرده و به نظر می‌رسد سایه رشید مظاهری روی دروازه‌بان‌های این تیم سنگینی می‌کند هم گفت: رشید از گلرهای خوب و بزرگ ایران است و امیدوارم در تراکتور هم مثل زمان حضورش در ذوب آهن موفق باشد. او دوست من است و بچه با معرفتی است ولی ما سنگینی سایه او را در تیم احساس نمی‌کنیم. به هر حال او روزی بازیکن ذوب آهن بوده و جدا شده و من و 2 گلر دیگر تیم عملکرد خودمان را داریم.

وی در مورد تیم امید هم اظهار داشت: اوضاع تیم امید خوب است و فقط نیاز به اردو و بازی دوستانه داریم تا به هماهنگی بیشتر برسیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در راه المپیک کسب کنیم و بهترین زمان برای صعود است چرا که بازیکنان خوبی داریم و در کنار جوان بودن با تجربه هستند. اکثر بازیکنان تیم در حال حاضر فیکس تیم‌هایشان هستند و چند لژیونر داریم و هیچ وقت چنین شرایطی نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز