خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: بردیم ولی هنوز از بحران خارج نشدیم/ ذوب آهن باید مدعی قهرمانی باشد و جایش اینجای جدول نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۶۹

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و برتری مقابل نساجی صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این بازی داشتیم و تلاش می‌کردیم شکست تلخ بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم و خوشحالم دست پر از زمین بیرون آمدیم.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم و با یک بازی حساب شده توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کرده و علاوه بر اینکه جلو افتادیم، از گل‌های زده مراقبت کنیم و نتیجه را نگه داریم و این برد شیرین را کسب کنیم.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه این تیم این بار بعد از گل زدن دروازه‌اش باز نشد هم گفت: ما در بازی‌های زیادی به گل می‌رسیدیم ولی نمی‌توانستیم از آن دفاع کنیم. کادرفنی روی ساختار دفاعی تیم خیلی کار کرده و اوضاع روز به روز بهتر شده و بهتر از این هم می‌شود. خیلی مهم است وقتی گل می‌زنیم بتوانیم از آن دفاع کنیم و در بازی‌های گذشته یکی از مشکلات‌مان همین بود.

بوحمدان در مورد اینکه چطور از شکست مقابل پرسپولیس خارج شدند و بازی خوبی مقابل نساجی انجام دادند هم عنوان کرد: ما دیگر فرصت برای از دست دادن و وقت برای اشتباه نداریم. اتفاقا فاصله کمی بین دیدار با پرسپولیس و نساجی بود و حتی به طور کامل ریکاوری هم نکردیم ولی شرایط روحی خودمان را به دست آوردیم و برنده شدیم. این را هم بگویم که در بازی با پرسپولیس از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و ممکن بود جریان بازی عوض شود یا حداقل با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه با این شکست تیم از بحران خارج شد هم گفت: برد خوبی بود و به آن نیاز داشتیم ولی عقیده ندارم که با این نتیجه از بحران خارج شدیم. هنوز شرایط ما در جدول خوب نیست و ذوب آهن همیشه مدعی قهرمانی بوده جایش اینجا نیست و هنوز خیلی زود است بگوییم از بحران خارج شدیم.

هافبک ذوب آهن در مورد فشار روی کادرفنی در این چند هفته هم خاطرنشان کرد: ما بازیکنان فشاری رویمان نبود و کادرفنی نگذاشت فشار به ما منتقل شود ولی ما بازیکنان می‌دیدیم خود آقای منصوریان و کادرفنی چقدر تحت فشار هستند و برای همین همه تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام می‌دادیم.

بوحمدان در مورد بازی با گل‌گهر هم گفت: بازی خیلی سختی با گل‌گهر داریم و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل اول است. گل‌گهر پایین جدول است ولی از تیم‌های قدرتمند لیگ است و بازی با پرسپولیس هم شنیده‌ام خیلی آنها را اذیت کرده و تحت فشار گذاشته است. ولی باید 3 امتیاز بازی را مال خودمان کنیم و به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز