خبرگزاری کار ایران

باشگاه‌ها دین خودشان را در قبال فوتبال ملى ادا کنند

محمدى: تیم المپیک در مسیر درستى قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۸۲

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه هاى آماده سازى و تدارکات لازم در مسیر اعزام تیم المپیک گفت: به اعتقاد من تیم فوتبال امید ما از هر جهت در مسیر درستى قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، اکبر محمدى با بیان این موضوع اظهار داشت:خوشبختانه در هفته هاى اخیر شاهد انسجام و همکارى همه جانبه در مجموعه فدراسیون فوتبال براى اعزام تیم امید بوده ایم که بسیار امیدوارکننده است. ریاست محترم فدراسیون و همه بخش ها با تمام وجود پاى کار هستند و این مسئله نشان مى دهد تیم امید در حال حاضر اولویت اول فوتبال کشور است.

رییس کمیته جوانان اضافه کرد: حمید استیلى به همراه دوست خوبم آقاى ماجدى سفر بسیار مهمى به کشور تایلند داشتند و گزارشى که از این سفر ارائه شد نشان مى دهد به جزئى ترین مسائل توجه شده است. باید بپذیریم این اتفاقات در گذشته روى نداده و واقعا بسیار مهم و تاثیرگذار است. در واقع سرمربى این تیم دغدغه شرایط سفر، تغذیه استراحت و امکانات تمرینى تیمش را دارد که پیش بینى لازم را در این خصوص انجام مى دهد. جزیى ترین مسایل مى تواند عامل شکست یا پیروزى شما باشد. در این دوره شاهد هستیم که یک فدراسیون از ١٨  ماه پیش تیم را شکل داده و فکر مى کنم تا امروز ٢٠ مسابقه تدارکاتى بین المللى براى این تیم برگزار شده است. اینها نشان مى دهد رویکرد متفاوتى داشته ایم و برنامه ریزى صحیح مى تواند مقدمه پیروزى باشد.البته در مقطع کنونى مهمترین مسئله این است که باشگاهها با تیم المپیک همکارى کنند. ماه ها تلاش بدون توجه به شرایط اردوى آخر مى تواند همه زحمات شما را بر باد بدهد. یادمان باشد همین بازیکنان از جام هاى جهانى نوجوانان و جوانان به فوتبال ما معرفى شدند. چه تعداد از همین بازیکنان در تیم امید به باشگاههاى لیگ برترى معروف شدند؟ تیم هاى ملى وظیفه خود را از جهت بازیکن سازى انجام داده اند و حالا زمان آن رسیده که باشگاهها دین خودشان را ادا کنند. در همه جای جهان برآیند فوتبال باشگاهی در تیم ملی متبلور میشود که این قاعده در فوتبال ما رعایت نمیشود اما لازم است باشگاهها هم حداقل همکارى متقابل با تیم ملى را رعایت کنند. نیاز کادر فنى این تیم در اختیار داشتن کلیه بازیکنان در این ٢٠ روز آخر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز