خبرگزاری کار ایران

ستاره کروات بارسلونا در این تیم ماندگار شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۷۶

با ورود فرانکی دی یونگ در تابستان امسال به رختکن بارسلونا، ایوان راکیتیچ به تدریج جایگاه خود در ترکیب ثابت را از دست داده و به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، ایوان راکیتیچ چندین بار در طول فصل از این موضوع ابراز گلایه کرده و تقریبا جدایی او از بارسلونا قطعی به نظر می رسید، اما قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسا در سه بازی اخیر و رویکرد ایوان راکیتیچ همه چیز را عوض کرد.

بارسلونا موضع خود درباره به ایوان راکیتیچ تغییر داده است و اگرچه در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این هافبک 31 ساله و کروات منتشر شده بود، اما حالا به نظر می رسد ارنستو والورده در ادامه فصل روی ایوان راکیتیچ حساب باز می کند و جدایی او از بارسلونا منتفی شده است. 

براساس گزارشی از موندو دیپورتیوو، بارسلونا دیگر حاضر به فروش هافبک کروات خود در ژانویه نیست و آنها از عملکرد حرفه ای ایوان راکیتیچ بسیار تحت تأثیر قرار گرفته اند. اینتر و یوونتوس دو تیم علاقمند به این هافبک باتجربه بودند و بیانکونری حتی در تابستان از طریق کریستیانو رونالدو و تماس او با ایوان راکیتیچ برای خرید این بازیکن اقدام کرد، اما حالا پروسه جدایی او حداقل تا پایان فصل منتفی شده و راکیتیچ فعلا در بارسلونا ماندنی است. قرارداد ایوان راکیتیچ در تابستان سال 2021 به پایان می رسد و بارسا هنوز تصمیمی در مورد آینده این بازیکن نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز