خبرگزاری کار ایران

زنده روح: شرافتمندانه تراکتور را شکست دادیم / صادقیان فکر می‌کرد رئیس کل است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۸۲

هافبک تیم ماشین سازی تبریز درباره برتری مقابل تراکتور گفت: تیم تراکتور را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که باید از کجا به آنها ضربه بزنیم. به هر حال توانستیم که یک مسابقه خوب به نمایش بگذاریم و در نهایت برنده شویم.

احمد زنده روح در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری ماشین سازی در هفته چهاردهم در دربی تبریز برابر تراکتور گفت: در چند فصل اخیر دیدیم که هرزمان گسترش فولاد یا ماشین سازی با تراکتور بازی داشته هجمه‌هایی ایجاد می‌شد. ما بعد ازبازی با نفت مسجد سلیمان به همراه کادرفنی تصمیم گرفتیم که حداقل کاری که می‌کنیم یک بازی شرافتمندانه فارغ از هر نتیجه‌ای به نمایش بگذاریم. تیم تراکتور را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که باید از کجا به آنها ضربه بزنیم. به هر حال توانستیم که یک مسابقه خوب به نمایش بگذاریم و در نهایت برنده شویم.

زنده روح در پاسخ به این سوال که آیا با حضور مصطفی دینزلی هم آنها می‌توانستند تراکتور را شکست بدهند یا خیر بیان داشت: بالاخره اتفاقاتی که قبل از این مسابقه افتاده بوده روی روند بازی تاثیر داشت و بی تاثیر نبود. به طور کلی شکل و شمایل بازی تراکتور همان ترکیبی بود که اغلب دنیزلی بکار می‌برد. فکر میکنم که ما لیاقت این پیروزی را داشتیم و از جان مایه گذاشتیم. خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم.

هافبک ماشین سازی درخصوص فشارها علیه رسول خطیبی قبل از این بازی گفت: همان هجمه‌ها که مانند همیشه مطرح می‌شد متاسفانه برای سرمربی ما هم وجود داشت. آقا رسول چون بچه تبریز هستند و در هر دو تیم بازی و سرمربیگری کرده از سوی برخی افراد با فشارهایی رو به رو بود. با شکست تراکتور هم ما و هم آقا رسول رو سفید شدیم و دیدید که یک بازی شرافتمندانه به نمایش گذاشتیم.

زنده روح درباره شادی بعد از گل به تراکتور گفت: این ششمین گل من در این فصل بود. بعد از گلزنی پیراهنم را چرخاندم و شماره 6 را نشان دادم. خیلی از این بابت خوشحالم و پیش بینی می‌کردم که گلزنی کنم و این برنامه را برای بعد از گل داشتم. این گلزنی‌ها تلاش همه بازیکنان ماست و از تمام آنها تشکر می‌کنم.

بازیکن تیم ماشین سازی درباره صحبت‌های بعد از بازی درباره مدیرعامل تراکتور گفت: واقعیت این است که از صحبت‌های من برداشت بدی شده است. من از مردم تبریز و هواداران و عوامل باشگاه تراکتور معذرت خواهی می‌کنم. طرف صحبت من آقای صادقیان بود که ظاهرا بعد از بازی هم استعفا کرده‌اند. ایشان قبل از بازی به رختکن رفتند و وقتی تدارکات ما در حال انجام وظیفه بود او برخورد تندی داشته و خطاب به آنها گفته بود که رئیس است و کسی نباید روی حرف او حرفی بزند! او تدارکات را از رختکن بیرون انداخته بود و گفته بود که باید در رختکن دیگری باشند. صادقیان فکر می‌کرد رئیس کل است؛ فقط خواستم که به او بگویم رفتارش درست نیست و تدارکات ما هم شخصیت خودش را دارد. رفتار او درست نبود و خواستم که همین را به او بگویم.

احمد زنده روح درباره بازی آینده مقابل صنعت نفت آبادان گفت: مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت. نفت یکی از بهترین تیم‌های این فصل است و نتایج خوبی داشته است. آنها در خانه خوب ظاهر شده‌اند و ما امیدواریم که شرایط به گونه‌ای پیش برود که موفق باشیم و با امتیاز آبادان را ترک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز