خبرگزاری کار ایران

معنوی‌نژاد: برای سربلندی ایران می‌جنگیم/ همه انگیزه دارند که در لیست نهایی حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۸۷

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و همه می‌خواهند که در تیم ملی حضور باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد جواد معنوی‌نژاد ملی‌پوش والیبال ایران درباره تمرینات تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: تمرینات خوبی داریم و با توجه به این که بازیکنان از لیگ به تمرینات آمدند، فشار تمرینات متوسط رو به بالا است. همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند زیرا حضور در المپیک، هدف و آرزویی بزرگ برای هر ورزشکار است و در اولین گام باید در رقابت‌های انتخابی پیروز شویم. همین موضوع باعث می‌شود که ما با انگیزه‌تر تمرین کنیم و رقابت را نیز بیشتر می‌کند. ما در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و همه می‌خواهند که در تیم ملی حضور باشند.

وی درباره رقیبان اصلی تیم ملی والیبال ایران و روند آماده‌سازی آن‌ها که با تعطیلی لیگ داخلی‌شان همراه بوده است، اظهار داشت: تیم ملی در سالی که گذشت، تورنمنت‌های زیادی را پشت سر گذاشت؛ بازیکنان تیم ملی در این مسیر خسته شدند و بعد از آن نیز در لیگ هر هفته دو دیدار بود. بازیکنان تیم ملی نیز بعد از مسابقات جام جهانی، وارد تیم‌های خود شدند و این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان کمی خسته باشند. البته شرایط همه لیگ‌ها همین‌طور بود و لهستان و ایتالیا نیز همین روند را طی کردند. لیگ چین شروع نشده و بازیکنان این تیم استراحت خوبی داشتند و تمرینات خوبی را سپری می‌کنند. استرالیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما ما هم ایران هستیم و می‌رویم که برای سربلندی کشورمان بجنگیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

ملی‌پوش والیبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود در واکنش به حضور بازیکنان لیگ برتری در اردو و فرصتی که ایگور کولاکوویچ در اختیار آن‌ها قرارداده، عنوان کرد: این موضوع برای جوانان و تمام بازیکنان یک شانس بسیار خوب است. لژیونرها تجربه بیش‌تری دارند و این موضوع کمک می‌کند که بازیکنان لیگ برتری سطح خود را بالا ببرند. همه انگیزه دارند که در لیست نهایی باشند و این مسئله، شرایط را برای دیگر بازیکنان سخت می‌کند. با حضور لژیونرها، مطمئنا یک فضای خوب رقابتی و البته یک فضای خیلی دوستانه ایجاد می‌شود و امیدوارم هر کسی که بیش‌تر تلاش کرده و زحمت کشیده، در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز