خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی لیگ فوتبال و فوتسال / استقلال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۳۲

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال و فوتسال صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم های ماشین سازی تبریز و سایپا تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شد که 5 بازیکن تیم ماشین سازی تبریز از سوی داور کارت زرد دریافت کردند. این تیم به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و بازیکن تیم مقابل در دیدار برابر پارس جنوبی جم به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگران به داور در دیدار مقابل نساجی مازندران باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم های نود ارومیه و تراکتورسازی تبریز از  سری رقابتهای جام حذفی برگزار و بازیکنان تیم نود ارومیه از داور بازی 5 کارت زرد دریافت کردند. این تیم به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه تیم های شهر خودرو و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد که 5 بازیکن تیم صنعت نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های فوتسال جندی شاهپور و هیات فوتبال کرمانشاه از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال روز 13 آذرماه برگزار شد که از سوی مسعود شیر مهد- مربی تیم جندی شاپور تخلفاتی مبنی بر صدمه بدنی عمدی نسبت به داور و فحاشی به وی  و نماینده فدراسیون که سبب تعطیلی مسابقه شد، رخ داد که تخلفات وی در خور صدور قرار دستور موقت می باشد.  لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، مسعود شیرمهد از حضور در تمامی مسابقات معلق و محروم است و لازم است که روز 23 آذرماه جهت ادای توضیحات در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز