خبرگزاری کار ایران

سلیمانی: حیدری یک پنالتی برای سپاهان و یک پنالتی برای شهر خودرو نگرفت/ اخراج محبی اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۹۱

کارشناس داوری در برنامه شب‌های فوتبالی اشتباهات بیژن حیدری در بازی شهرخودرو - سپاهان را گوشزد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بیژن حیدری، داور دیدار شهر خودرو - سپاهان عملکرد پر حرف و حدیثی در قضاوت بازی امروز داشت و تیم میزبان اعتراض شدیدی به تصمیماتش در این دیدار داشت. بررسی کارشناسی داوری این بازی در برنامه شب‌های فوتبالی توسط غلام سلیمانی، کارشناس داوری این برنامه نشان می‌دهد حیدری اشتباهات تاثیرگذار زیادی در این بازی داشته که اتفاقا تیم سپاهان بیش از شهر خودرو از آن متضرر شده است.

غلام سلیمانی در این برنامه در خصوص قضاوت حیدری اظهار داشت: اولین تصمیم داور مسابقه اخراج محمد محبی بود که به واسط دو اخطار صورت گرفت. کارت اول محمد محبی در این دیدار اشتباه بود ولی کارت زرد دوم او درست بود.

وی افزود: برخورد توپ با دستان امید نورافکن در محوطه جریمه سپاهان پنالتی به سود شهرخودرو بود و داور به اشتباه آن را اعلام نکرد. همچنین در دقیقه 1+90 این دیدار خطا روی کی‌روش استنلی پنالتی به سود سپاهان بود که حیدری آن را هم ندید.

سلیمانی در پایان گفت: در دقیقه 3+90 توپ در محوطه جریمه سپاهان به دست مهدیزاده برخورد کرد که این صحنه خطای هند و پنالتی نبود و حیدری در اینجا به درستی تصمیم گرفت و پنالتی اعلام نکرد.

بدین ترتیب داور مسابقه یک پنالتی به سود هر دو تیم اعلام نکرد، ضمن اینکه سپاهان با اشتباه بیژن حیدری حدود 25 دقیقه 10 نفره و با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز