خبرگزاری کار ایران

مهدی هاشمی نسب: نمی‌توانیم بی نظمی را تحمل کنیم / مریدی شش ماه خوب تمرین کند، بهترین هافبک ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۵۴

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نمی توانیم بی نظمی را تحمل کنیم، گفت:نظم سرلوحه کار ما است و فولاد برایمان مهم است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: بابت نیامدن آقای نکونام به نشست خبری از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم. نکونام به دلیل  گرفتگی صدا و سرماخوردگی‌اش نتوانست در کنفرانس شرکت کند.

وی بیان کرد: اوایل فصل حساب ویژه‌ای روی برخی بازیکنان‌مان داشتیم تا جزو مهره‌هایی باشند که بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم و فولاد را روزهایی که همه انتظار آن را دارند، برگردانیم ولی متاسفانه بی‌نظمی در تیم فولاد، خیلی رواج داشت و باعث شد این بازیکنان در بین ما نباشند.

 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: واقعا متاسفیم که بازیکنانی که می‌توانند از لحاظ فنی، بهترین بازیکنان ایران باشند، در جمع ما نیستند. تمام بازیکنان روی نیمکت ما به جز یک نفر، از آکادمی باشگاه فولاد هستند. ما با این بازیکنان با تیم‌های مدعی در آسیا رقابت می کنیم.

هاشمی نسب گفت: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم زیرا باید به این قواعد و اصول فوتبال پایبند باشیم. فوتبال کار آسانی نیست که بتوان با بازیکنانی از رده پایین‌ به رده بالا می آیند، دنبال قهرمانی یا سهمیه آسیا باشیم. این دور از انتظار است ولی با تمام وجود کار می‌کنیم تا کمبودها در بخش بازیکن را جبران کنیم.

وی عنوان کرد: از طرف خودم و نکونام از بازیکنان تشکر می‌کنم؛ در روز بدی که امروز داشتیم و شاید بردن دور از انتظار بود، پیروز شدیم که از بازیکنان قدردانی می کنم. دست مان از بازیکن خالی بود و شرایط را برای ما سخت کرده بود، ضمن این که پارس جنوبی هم به ما فشار می‌آورد. همچنین از هواداران واقعی فولاد که با تمام وجود  پشت تیم بودند و در روز بدمان نیز  دلگرمی عجیبی به فولاد دادند، تشکر می‌کنم. خدا را شکر سه امتیاز را بردیم و توانستیم به شرایط مان در جدول استحکام ببخشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: جایگاه فوتبال استان خوزستان بیشتر از این ها است ولی باید صبر و تلاش کنیم زیرا داریم بذر می‌کاریم. ما بازیکنی نداریم که بتواند جریان بازی را عوض کند. ایوب والی در پستی بازی می‌کند که خود من در آن پست بازی می‌کردم. حتی نکونام هم با وجود این که بردیم از برخی بازیکنان خیلی گله دارد.از کاپتان مان تشکر می کنم و امیدوارم جوان های تیم از او درس بگیرند. از بازیکنان‌ تیم که در روز بد خود، سه امتیاز را گرفتند، تشکر می‌کنم.

وی درباره سینا مریدی نیز گفت: در یکی دو موردی که به دلیل بی‌نظمی، بین مریدی و باشگاه اختلاف افتاد، وساطت کردم. او را دوست دارم و نکونام هم می‌گوید که اگر مریدی شش ماه خوب تمرین کند، بهترین هافبک ایران می‌شود ولی وقتی مریدی خودش نمی‌خواهد، چکار می توان کرد. اگر او را دوست نداشتم، می‌گفتم که او جزو تیم ما نیست.

هاشمی نسب با بیان این که نمی توانیم بی نظمی را تحمل کنیم، عنوان کرد: من در دورانی که بازی می کردم، بی‌نظم بودم و ضرر کردم. همیشه به بازیکنان می گویم که من مربی نیستیم و دوست شما هستم. شاید از لحاظ فنی نتوانم به آنها کمک کنم ولی همین که بگویم من چه اشتباهاتی انجام دادم و شما انجام دهید، کفایت می کند. نظم سرلوحه کار ما است و فولاد برایمان مهم است. با همین روند ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز