خبرگزاری کار ایران

در گفتگوی نوید مظفری با ایلنا مطرح شد؛

کارشناسی داوری جنجالی شهر خودرو - سپاهان؛ تساوی یک - یک در اشتباهات

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۲۴

بیژن حیدری قضاوت پر حرف و حدیثی در دیدار شهر خودرو مقابل پیکان داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار شهر خودرو - سپاهان در حالی با تساوی یک - یک به پایان رسید که قضاوت این مسابقه توسط بیژن حیدری پر حرف و حدیث بود و به جنجال و اعتراضات شدیدی کشید و اثرش را در نشست خبری قلعه‌نویی و گل‌محمدی دیدیم.

نوید مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قضاوت این دیدار اظهار داشت: در دقیقه 63 این بازی در محوطه جریمه سپاهان توپ به دست امید نورافکن برخورد کرد که از چشم داور مسابقه دور ماند و یک پنالتی به سود شهر خودرو اعلام نشد.

وی افزود: در دقیقه 1+90 مدافع شهرخودرو روی مهاجم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد که داور این را هم ندید. 

کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: در دقیقه 3+90 توپ باز هم به دست بازیکن سپاهان در محوطه جریمه خورد که این صحنه پنالتی نبود. بازیکن سپاهان قصد زدن توپ با سر را داشت که توپ از سرش عبور کرد و به دستش خورد که این صحنه پنالتی نیست.

به گزارش ایلنا، بدین ترتیب و طبق کارشناسی نوید مظفری، بیژن حیدری روز پر اشتباهی را پشت سر گذاشت و یک پنالتی به سود هر دو تیم اعلام نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز