خبرگزاری کار ایران

گابریل در مسیر استراماچونی

هشدار کالدرون به پرسپولیس: 17 روز دیگر فرصت دارید

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۹۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل با گل گهر سیرجان درخصوص مطالباتش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه آندره آ‌استراماچونی به دلیل مشکلات مالی استقلال تهران را ترک کرده است اکنون دیگر باشگاه تهرانی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است. گابریل کالدرون در نشست خبری امروز پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان اعلام کرد نزدیک به سه هفته دیگر باشگاه تهرانی فرصت دارد تا مطالبات او را پرداخت کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: "شرایط ما خوب نیست و بچه‌ها پاداش‌هایشان را نگرفته‌اند. بشار از سال قبل طلب دارد و من و هم دستیاران برای کریسمس می‌خواهیم به کشورمان برویم باید از جیب خودمان بلیت بخریم. از قسط اول 40 درصد طلبکارم و تا 5 روز دیگر تاریخ قسط دوم هم فرا می‌رسد. چیزی که من را نگران می‌کند پاداش معوقه و طلب بازیکنان است اما من و بازیکنانم به کارمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم همکاری کنیم تا مشکلات حل شود."

کالدرون در مورد اینکه اگر مثل استراماچونی پول شما پرداخت نشود از پرسپولیس می‌روید، گفت: "استراماچونی در استقلال کار بزرگی انجام داده من جزئیات اتفاقات را نمی‌دانم و تقریبا همان مشکل را دارم اما به خاطر احترامی که برای خودم قائل هستم و اصول و ارزش‌هایی که برایشان احترام قائلم و همچنین احترام به هواداران پرسپولیس این کار را امروز انجام نمی‌دهم و تا دسامبر کار می‌کنم. من هرگز تیم را سه روز قبل از بازی رها نمی‌کنم اما 26 دسامبر که پایان نیم فصل است و زمان برای تصمیم‌گیری داریم این کار را نمی‌کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز