خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهر خودرو؛ دستان بسته قلعه‌نویی با مصدومان پر تعداد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۱۱

سپاهان با 5 غایب به مصاف تیم شهر خودرو مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان امروز دیدار حساسی در ورزشگاه امام رضا (ع) با شهرخودرو دارد و با توجه به شرایط حساسش در جدول نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این مسابقه دارد ولی اوضاع این تیم از لحاظ نفرات چندان جالب نیست و غایبان متعدد دست کادرفنی را در چینش ترکیب اصلی بسته است.

سپاهان علاوه بر حامد بحیرایی و محسن مسلمان که به دلیل بیماری آنفولانزا تیم را همراهی نمی‌کنند (و البته شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی هم نداشتند) با مصدومیت طولانی مدت علیرضا نقی‌زاده و عزت‌اله پورقاز مواجه شده که در این میان پورقاز از نفرات کلیدی سپاهان در مرکز خط دفاعی بوده و نبودش آسیب زیادی به کیفیت کار دفاعی تیم می‌زند و پر کردن جای خالی وی در دیدارهای باقی مانده یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی قلعه‌نویی است.

علاوه بر این، نفراتی مثل محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری هم به تازگی از بند مصدومیت رها شدند و محمد ایرانپوریان هم به دلیل عدم آمادگی بدنی همراه تیم به مشهد نرفته است.

در دروازه سپاهان مثل همیشه پیام نیازمند بازی می‌کند و حضور سعید آقایی و گئورگی گولسیانی در ترکیب اصلی هم مسجل است. در سمت راست خط دفاعی در 2 دیدار اخیر محمدرضا مهدیزاده بازی می‌کرد که حالا با مصدومیت پورقاز باید به دفاع میانی بیاید و منصوری در نهایت امروز به مصاف تیم سابقش می‌رود.

در خط هافبک مهدی کیانی و امید نورافکن حاضر خواهند شد و ولادیمیر کومان هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و با آمادگی کامل به این بازی می‌آید.

محمدرضا حسینی هم با رهایی از بند مصدومیت آماده بازی است ولی بعید است در ترکیب اصلی به میدان برود.

کی‌روش استنلی، محمد محبی و سجاد شهباززاده نفرات هجومی سپاهان در این دیدار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز