خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال؛

بیانیه باشگاه مس رفسنجان در خصوص بازی جنجالی با نود ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۹۴

دیدار دو تیم مس‌رفسنجان و نودارومیه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش ایلنا، در حساس‌ترین این دیدارها دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و نود ارومیه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در این دیدار که با قضاوت سید مهدی سید علی برگزار شد نارنجی پوشان مس رفسنجان موفق شدند میهمان خود را با نتیجه 3-1 شکست دهند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که از سوی نیمکت نود ارومیه حاشیه‌هایی را نیز همراه  بود.

در آغاز بازی و از دقیقه 4 وحید بیاتلو سرمربی این تیم به قضاوت داور این دیدار اعتراض کرد که متاسفانه بازی را چند دقیقه از جریان انداخت و از داور کارت زرد دریافت نمود. اما این اعتراضات ادامه داشت تا در دقیقه 28 که مدافع مس رفسنجان پشت محوطه جریمه بر روی بازیکن نود خطا می‌کند و داور نیز به درستی خطا اعلام می‌کند اما نیمکت این تیم و اینبار به همراه یحیی بهاری که همه کاره این تیم محسوب می‌شود تشنج عجیبی را با وحید بیاتلو ایجاد می‌کنند تا بتوانند داور را مجاب به پنالتی کنند که این امر ممکن نشد و باز 3 الی 4 دقیقه بازی از جریان خود افتاد تا داورباز هم دست به جیب شود و یحیی بهاری را با کارت زرد جریمه کند.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 60 بازی خطایی که بازیکن مس رفسنجان بر روی مهاجم نود ارومیه انجام می‌دهد از دید داور وسط دور می‌ماند اما داور چهارم، سید مهدی سید علی را به سمت خود می‌خواند و به او خطا را اعلام می‌نماید و پس از اینکه سید علی به اشتباه کارت قرمز را نشان می‌دهد که با گوش زد داور چهارم رنگ کارت را اصلاح می‌کند که این امر موجب می‌شود نیمکت نود ارومیه (به گفته خودشان//هوچی گری) شروع به اعتراض کرده تا شاید بتوانند با ایجاد این جنجالها بازی را به نفع خود تمام کنند. اما در این دیدار که سرمربی و مدیر عامل نود ارومیه چیزی را برای از دست دادن نداشتند شروع به فحاشی و الفاظ رکیک و نامناسب که گوش هر شنونده را آزار می‌دهد به سرمربی و کادر فنی مس رفسنجان گفته تا تمرکز سرمربی مس رفسنجان و مربیان این تیم را به هم بزنند. در پایان، همه نوع فحاشی، اتهامات و ادعاهای کذب از سوی سرمربی و مدیر عامل نود ارومیه شنیده شد تا سریال جنجالی این دو همچنان ادامه داشته باشد. شاید تماشای حواشی زشت بازی این تیم با تیم مس کرمان در همین هفته‌های اخیر لیگ دسته اول، رسیدن به پاسخ سوال را آسان کند. علاوه بر این مشکلات و جو روانی منفی که برای اکثر تیم‌های میهمان در شهر ارومیه ایجاد می¬شود و بی‌اخلاقی‌هایی که در قبال آن‌ها صورت میگیرد شاهدی بر این مدعی است که تیم نود ارومیه به جای رعایت اخلاق و پرداختن به فوتبال حرفه‌ای، با استفاده از ایجاد جو روانی منفی و انجام رفتارهای کولی وار و کولی پسند سعی در کسب نتیجه مطلوب دارد.

حال این سوال از فدراسیون، سازمان لیگ و بخصوص کمیته انظباطی محترم پرسیده می‌شود که چرا تیم‌هایی که با نود چه میزبان و چه میهمان روبه رو می‌شوند دچار فحاشی و اعتراضات از سوی این دو نفر می‌شوند؟

لازم به ذکر است باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در خصوص اتهامات وارد شده از سوی سرمربی نود ارومیه به این تیم قطعا از مراجع قانونی شکایت خواهد کرد تا در دادگاه اتهامات خود را ثابت کند.

چرا باید رفتار این دو نفرریشه وخلق پاک مردمان خوب دیار ارومیه را خدشه دار کنند؟

مطمئنا حساب این دو از مردم خوب و شهید پرور ارومیه جدا خواهد بود و برای دیگر شهرهای این کشور و بخصوص مردم دیار فاتحان اروند قابل احترام خواهند بود.

لازم به ذکر است تمامی موارد در این متن همه وهمه با مستندات (فیلم) به کمیته انضباطی ارائه خواهد شد و حتی اگر هم لازم شد به طور کامل رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز