خبرگزاری کار ایران

پایان حضور سرمربی ایتالیایی در لیگ برتر؛

رسمی: استراماچونی ایران را ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۴۰

سرمربی استقلال تهران صبح امروز ایران را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال تهران به همراه سباستین لتو، با پرواز 8 صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. سرمربی ایتالیایی روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از فسخ قرارداد خود و سه دستیارش، سباستین لتو، عمر دانسی و مارکو کاسر، خبر داده بود و به نظر می‌رسید که برای دریافت مطالباتش در ایران بماند.

گفتنی است؛ در پرواز ساعت 5:30 صبح امروز تنها لتو به همراه استراماچونی حضور داشت و کاسر و دانسی در این سفر حضور نداشتند. همسر استراماچونی به همراه فرزندانش روز جمعه ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرده بودند. نکته جالب توجه اینکه، استراماچونی منزلی را که باشگاه استقلال در اختیار او قرار داده بود تخلیه کرده و تمام وسایلش را هم به همراه خود از ایران برد. 

با خروج سرمربی استقلال اکنون مدیریت باشگاه مورد انتقاد شدید قرار گرفته و با وجود گذشت ساعت‌ها از ماجرای فسخ قرارداد باشگاه استقلال هیچگونه واکنشی به این مسئله نداشته است.

استراماچونی در تیم استقلال با گذشت 16 هفته از مسابقات لیگ برتر با کسب 7 برد، 4 تساوی و دو باخت به 25 امتیاز دست پیدا کرد و در پایان بازی‌های هفته پانزدهم با 25 امتیاز آبی پوشان را به صدر جدول رده بندی رساند. آبی‌های تهرانی به همراه این سرمربی ایتالیایی در جام حذفی هم عملکرد خوبی برجای گذاشته و باید در مرحله یک چهارم نهایی با سپاهان اصفهان دیدار کنند.

استقلال امروز در بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 باید به مصاف تیم پیکان تهران برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز