خبرگزاری کار ایران

یازده بهت زده در شهر قدس

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۲۵

بازیکنان استقلال تهران در حالی برابر پیکان تهران قرار می‌گیرند که بابت اتفاقات روز گذشته حسابی بهت زده خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در حالی به بازی هفته چهاردهم لیگ برتر رسید که برخلاف نتایج چند هفته اخیر و رسیدن به صدر جدول، هواداران و بازیکنانش به دلیل اتفاقات عصر روز گذشته حال مساعدی ندارند.

به دنبال انتشار نامه فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی و سه دستیار ایتالیایی‌اش که ظاهرا سه روز پیش صورت گرفته بود حضور این مرد و همراهانش در بازی که به میزبانی شهر قدس برگزار می‌شود در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

استراماچونی که روز گذشته در تمرین غایب بود، روز شنبه هم عملکرد بازیکنانش را زیر نظر نداشت و با لباس شخصی در تمرین حضور یافته بود. دو جلسه غیبت سرمربی و عدم دخالت در امور فنی به وضوح نشان می‌دهد که بازیکنان تاکتیک‌های بسیار دقیقی را برای رویارویی با تیم حسین فرکی تمرین نکرده‌اند.

تیم پیکان با گذشت 13 هفته از لیگ برتر و دو بازی کمتر نسبت به حریف امروزش، 12 امتیاز به دست آورده و بعد از استقلال بهترین خط حمله لیگ نوزدهم را تا به امرو از حیث آمار در اختیار دارد. پیکان با شکست برابر صنعت نفت آبادان به این بازی رسیده و آنها امیدوار هستند در شرایط نامساعد استقلال بتوانند در شهرقدس حداقل به یک امتیاز برسند.

از تیم استقلال برای این مسابقه شیخ دیاباته به دلیل محرومیت و علی دشتی به علت مصدومیت غایب خواهند بود. میلاد زکی پور که به دلیل مصدومیت در هفته‌های اخیر غایب بود به تمرینات بازگشته است اما شرایط او به گونه‌ای است که بعید به نظر می‌رسد جانشین هروویه میلیچ شود.

با وجود کمترین تغییرها در ترکیب استقلال طی چند مسابقه اخیر زیر نظر استراماچونی و همچنین توجه به عدم حضور سرمربی در این بازی به نظر می‌رسد شورای فنی که قرار است تیم را در این بازی پیش ببرند، به ترکیب برنده مرد ایتالیایی دست نزنند و تنها با یک تغییر اجباری در ترکیب یازده نفره مقابل تیم رده دهمی به میدان بروند.

به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیتی که سجاد آقایی قبل از بازی با شهرخودرو داشته و حضور مرتضی تبریزی در بازی گذشته، تبریزی جانشینی شیخ دیاباته در ترکیب اصلی شود و او تنها تغییر استقلال برای بازی امروز باشد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز