خبرگزاری کار ایران

خطیبی قبل از بازی با تراکتور: آرزویم قهرمانی یک تیم تبریزی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۹۴

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: در فوتبال به تمامی آرزوهایم رسیدم و تنها یک آرزو دارم که قهرمانی یک تیم‌های تبریزی در لیگ برتر و باشگاه های آسیا است و با هر مربی این قهرمانی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور گفت: در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کردیم و امیدواریم فردا برابر تراکتور هم نتیجه خوبی گرفته و روند صعودی تیم ادامه یابد. امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی را مشاهده و تماشاگران از بازی لذت برده و با رضایت ورزشگاه را ترک کنند. بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشته و تمامی مسائل فنی را رعایت کرده و امیدوارم همین روند را در طول لیگ هم ادامه داده و نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: من به مسائل دیگر توجه‌ای نداشته و با بازیکنان صحبت کردم که روند صعودی خود را ادامه دهیم و تمام ایران این روزها از تیم ماشین‌سازی و بازی‌های خوبش تعریف و تمجید می‌کنند و ما می دانیم که تکلیف خود را به نحو احسن انجام دهیم و از هواداران تیم ماشین‌سازی و حتی هواداران تیم تراکتور تشکر می‌کنم.

خطیبی گفت: امیدوارم بازی آنقدر زیبا باشد که هواداران و تماشاگران از بازی لذت برده و این دیدار حواشی نداشته باشد. ما در بازی‌های قبلی خود چه آنهایی را که بردیم و چه باختیم شادابی داشته و بازی خوبی را به نمایش گذاشته و از مسئولان درخواست دارم این تیم را فراموش نکرده و بازیکنان آن را رها نکنند و انتظار دارم از این بازیکنان حمایت شود. ما کمترین پرداختی در لیگ برتر را داشته و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم اما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: انشاالله انتخاب آقای شیخ‌لاری به عنوان سرمربی تیم تراکتور خیر است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. من یک تبریزی و آذری هستم و همیشه تعصب شهر و زادگاهم را داشتم. من در فوتبال به تمامی آرزوهایم رسیدم و تنها یک آرزو دارم که قهرمانی یک تیم‌های تبریزی در لیگ برتر و باشگاه های آسیا است و با هر مربی این قهرمانی صورت گیرد. در مورد بازیکنان باشگاه تصمیم می گیرد و من چند روز پیش شنیدم که قرارداد ثاقبی فسخ شده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و بابت زحماتش تشکر می‌کنم.

خطیبی گفت: هواداران فوتبال تبریز فوتبال را به خوبی می فهمند و اینکه از تیم ماشین‌سازی حمایت کردند به دلیل درک بالای فوتبالی هستند و من امروز مربی تیم ماشین‌سازی هستم و تمام تیم‌های تبریز چه در لیگ برتر، لیگ یک و دسته 3 و رده‌های پایه تیم‌های تبریزی را زیر نظر دارم و امیدوارم تیم های تبریزی همیشه موفق باشند و در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی دست یابند و این مهم با برنامه‌ریزی درست قابل تحقق است. از لحاظ کسب امتیازات خانگی در صدر جدول هستیم و این نشان می دهد که تیم ماشین‌سازی چقدر بزرگ است و تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

خطیبی گفت: نمی‌خواهم در مورد مربیگری ماشین‌سازی هستم و نمی‌خواهم در مورد مربیگری تیم تراکتور صحبت کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و در حال حاضر تمرکزم روی تیم ماشین‌سازی بوده و برای تیم خود برنامه ریزی می کنم.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: فردا قطعا هواداران زیادی خواهند آمد و زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است. برای بازی فردا 2 بازیکن محروم با نام های اسلامی خواه و اتابک زارعی را داریم و مصدوم هم داریم تا ببنیم تا فردا چی می‌شود.

خطیبی گفت: در مقابل سایپا و ذوب آهن تماشاگران زیادی آمده بودند و بازیکنان انگیزه بیشتری گرفته و بازی را به سود خود به اتمام رساندیم. تماشاگر بیشتری اگر بیاید قطعا بازیکنان تیم روحیه بهتری را گرفته و برای برد تلاش مضاعف خواهند کرد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: با اهداف ابتدای فصل خودم رسیدم اما برای تداوم این روند باید بازیکنان جدید در نیم فصل بگیرم و جای جذب برای 3 بازیکن داریم و یکی از خریدهایمان حتما در خط حمله خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز