خبرگزاری کار ایران

لیگ چه رنگی می‌شود؟

۵ تیم در سودای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۱۲

استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا در صدر جدول است ولی با توجه بازی سخت و شرایط پیچیده سایر تیم‌ها شانس مناسبی برای حفظ صدرنشینی خود دارد.

به گزارش ایلنا،دیدارهای هفته سیزدهم در شرایطی به پایان رسید که تنها ۶ تیم ۱۳ بازی انجام داده‌اند و ۱۰ تیم دیگر حداقل یک بازی عقب افتاده دارند. لغو ۶ بازی از دیدارهای هفته یازدهم و دوازدهم باعث شد تا جدول رده‌بندی در وضعیت کم سابقه‌ای قرار گیرد و رتبه‌بندی تیم‌ها دچار مشکل شود.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، این دیدارهای عقب مانده پس از پایان هفته هفدهم برگزار خواهد شد و سرنوشت جدول تا آن مقطع مشخص نیست که چه خواهد شد ولی از نظر ثبت تاریخی جدول هفته سیزدهم با انجام ۶ بازی مذکور به روز خواهد شد و احتمال‌های متفاوتی را می‌توان برای آن پیش‌بینی کرد. در حال حاضر استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا در صدر جدول است ولی با توجه بازی سخت و شرایط پیچیده سایر تیم‌ها شانس مناسبی برای حفظ صدرنشینی خود دارد.

استقلال

از جمع تیم‌های بالای جدول، استقلال تنها تیمی است که ۱۳ بازی انجام داده و با ۲۵ امتیاز منتظر بازی عقب افتاده سایر رقباست. برگ برنده استقلال تفاضل گل عالی این تیم است. استقلال با تفاضل گل ۱۴+  سایر تیم‌ها را محکوم به پیروزی و بعضاً برد با نتایج عجیب در بازی عقب مانده خود می‌کند.

سپاهان

سپاهان در ۱۲ بازی ۲۴ امتیاز کسب کرده و با متوسط ۲ امتیاز در هر بازی بهترین میانگین امتیاز این فصل را دارد. بازی معوقه سپاهان یک دیدار سخت در آبادان مقابل صنعت نفت است که تنها سپاهان در صورت پیروزی در آن مسابقه صدرنشین لیگ خواهد شد.

شهرخودرو

نماینده استان خراسان در بازی معوقه هفته یازدهم باید در یک بازی حساس در مشهد به دیدار تراکتور برود و تنها پیروزی در آن مسابقه می‌تواند این تیم ۲۳ امتیازی را به صدر جدول برگرداند البته به شرطی که سپاهان مقابل صنعت نفت به پیروزی نرسد.

پرسپولیس

قهرمان ۳ فصل اخیر لیگ، برای قرار گرفتن در صدر جدول باید دست به کار عجیبی بزند و نساجی مازندران را با اختلاف ۷ گل شکست دهد. پرسپولیس ۲۲ امتیاز دارد و در صورت برد با چنین نتیجه‌ای و توقف سپاهان و شهرخودرو در بازی معوقه، تیم نخست جدول در پایان هفته سیزدهم خواهد بود.

صنعت نفت آبادان

جمع بالانشینان یک مهمان ناخوانده دارد که آن تیم صنعت نفت آبادان است. طلایی‌پوشان خوزستان شروع فراتر از حد انتطاری داشتند ولی شکست سنگین مقابل استقلال و حذف در جام حذفی مقابل پرسپولیس باعث شد تا پیش‌بینی شود که این تیم از مسیر موفقیت خارج شده است ولی دو برد متوالی برابر شهرخودرو و پیکان مجدداً نگاه‌ها را به این تیم معطوف کرد. این تیم برای صدرنشینی به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد و به جز اینکه شهرخودرو و پرسپولیس در بازی معوقه نتیجه دلخواه خود را نگیرند صنعت نفت باید با ۱۵ گل سپاهان را شکست دهد.

تراکتورسازی

از جمع تیم‌های مدعی، تراکتور تنها تیمی است که ۲ بازی عقب افتاده دارد. این تیم پس از شروع مطلوب در آغاز لیگ در ۴ بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده است. این تیم ۱۸ امتیازی در صورت پیروزی در هر ۲ بازی معوقه خود مقابل شهرخودرو و پیکان در بهترین شرایط به رتبه سوم دست خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز