خبرگزاری کار ایران

شیخ‌لاری: یک دست صدا ندارد/ نیازمند حمایت هواداران هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۰۹

مسئول فنی تیم تراکتور گفت: یک دست صدا ندارد و من نیازمند حمایت هواداران و کمک تک تک بازیکنان هستم.

به گزارش ایلنا، احد شیخ لاری اظهار کرد: فوتبال فراز و نشیب دارد، تعویق دو بازی و عملکرد ضعیف هفته‌های اخیر تا حدودی تیم را از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه کرده که بنده سعی دارم ابتدا از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کنم و اعتماد به نفسشان را بازگردانم. 

وی خطاب به بازیکنان جوان تیم اظهار کرد: تمامی بازیکنان، به ویژه جوانان تیم تلاششان را بیشتر کنند و مطمئناً من هم تلاش آنان را نادیده نخواهم گرفت و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را راهی بازی‌ها می‌کنیم.

شیخ لاری با تمجید از زندگی حرفه‌ای بازیکنان باتجربه تراکتور، اظهار کرد: سه کاپیتان تیم ما زندگی فوق العاده‌ حرفه‌ای دارند و امیدوارم روزی برسد که تمامی فوتبالیست‌های ایرانی همچون شجاعی، دژاگه و حاج صفی زندگی و فوتبال حرفه‌ای داشته باشند. این بازیکنان به دور از اتفاقات رخ داده، کار خودشان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی گفت: بنده از بازیکنان با تجربه تیم و از تمامی دلسوزان تراکتور مشاوره خواهم گرفت و به دنبال ارایه فوتبال زیبا همراه با پیروزی هستیم.

مسئول فنی تیم تراکتور تأکید کرد: بنده از ابتدای فصل در فاز پشتیبانی کنار تیم بوده‌ام و با قاطعیت می‌گویم که مدیریت تراکتور بهترین شرایط و امکانات را برای تیم فراهم کرده‌اند. بنده زمانی پیراهن تراکتور را پوشیدم و سرمربی گری این تیم را هم در کارنامه دارم، به هواداران اعلام می‌کنم من تا لحظه‌ی مرگ هوادار تراکتور هستم و در هر مسئولیتی که آقایان زنوزی و صادقیان بفرمایند، به تیم محبوبم خدمت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز