خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه مهم انصاری‌فرد، کالدرون و پیروانی

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۰۴

نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل برگزار شد و مدیر و سرمربی تیم هم در بخشی از جلسه حضور یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با پیروانی و کالدرون امروز عصر و از ساعت 15:30در باشگاه برگزار شد. همچنین قرار بود جلسه هیات مدیره و  مدیر عامل هم ساعت 16:30امروز برگزار شود. به همین دلیل انصاری  فرد از کالدرون و پیروانی دعوت کرد در جلسه هیات مدیره حضور یافته و گزارشی را ارایه کنند. 

در آغاز نشست هیات مدیره و مدیر عامل حمایت خود از سرمربی و کادر فنی را اعلام داشته و از تلاش های کالدرون، پیروانی و دیگر اعضای کادر تیم و بازیکنان تقدیر و تشکر کردند. 

کالدورن هم در این جلسه به اتفاق خواگین از طریق نمایشگر گزارش ویژه ای را ارایه کرده و طبق داده ها و آمارها و همجنین تصاویر درباره وضعیت فنی تیم و همچنین  لیگ ایران و رقبا مطالب و موضوعات مهمی را ارایه کرد. 

کالدرون  درباره مالکیت توپ، دوندگی، شوت‌زنی، فاز دفاع و حمله و وضعیت تیم طبق آمارها و تصاویر گزارش ویژه ای داد و درباره برنامه هایش برای آینده تیم هم صحبت کرد و از تلاش شاگردانش در این بازی تقدیر کرد.

در ادامه برخی اعضای هیات مدیره درباره برخی مسایل مدنظر سوالاتی را با کالدرون و پیروانی در نظر گذاشته و توضیحات لازم از سوی آنها داده شد و درباره برخی مسایل نیز خواگین صحبت کرد. کالدرون درباره کادر تیمش نیز صحبت کرد و از زحمات شان تقدیر کرد. 

در ادامه این جلسه که با حضور مدیر عامل و هیات مدیره برگزار شد درباره مسایل مربوط به امورات کلان از جمله برنامه های اقتصادی انجام شده بحث و تبادل نظر شد و در بخشی از جلسه نیز مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر عامل  باشگاه گزارشی را به اعضا ارایه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز