خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید 2-0 اسپانیول؛ تداوم پیروزی‌های کهکشانی‌ها با درخشش فرانسوی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۳۸

رئال مادرید تیم دوم لالیگا که تنها به دلیل تفاضل گل پایین تر از بارسا در این رده قرار داشت، امروز میزبان اسپانیول بود. تیم دوم شهر بارسلون وضعیت خوبی در فصل جاری ندارد و پیش از بازی در رده 19 قرار داشت و از 15 بازی تنها 9 امتیاز اندوخته بود.

به گزارش ایلنا، رئال که در این بازی هازارد، بیل و مارسلو را در اختیار نداشت، مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد. دقیقه 5 بود که روی نفوذ عالی و سریع وینیسیوس به درون محوطه جریمه، این بازیکن با دیگو لوپز گلر اسپانیول تک به تک شد. ضربه او را لوپز برگشت داد و در ریباند، شوت والورده بی دقت بود و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 25 میهمان اولین موقعیت جدی خود را خلق کرد. روی سانتر کالری از چپ، این گرانرو بود که در موقعیت سرزنی قرار گرفت ولی ضربه او را کورتوا به زیبایی برگشت داد و روی ضد حمله موقعیت برای رئال ایجاد شد تا به گل برسد اما بغل پای وینیسیوس که به سرعت خود را به محوطه جریمه اسپانیول رسانده بود را گلر راهی کرنر کرد.

دقیقه 37 شوت محکم والورده را لوپز از زیر تیر به کرنر فرستاد و دو دقیقه بعد رئال به گل رسید. کریم بنزما پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و واران را در سمت چپ صاحب توپ کرد و مدافع جلوکشیده فرانسوی با بغل پای چپ دقیق توانست رئال را پیش بیندازد. رئال دقیقه 43 نیز می توانست فاصله را بیشتر کند ولی ضربه وینیسیوس را لوپز راهی کرنر کرد تا نیمه اول با برتری یک گله رئال به اتمام برسد.

رئال نیمه دوم نیز تیم مسلط زمین بود و اسپانیول با وجود اینکه یک گل عقب بود، از زور لازم برای خلق موقعیت جدی روی دروازه رئال برخوردار نبود. دقیقه 53 رئال می توانست به گل دوم خود برسد. روی یک ضد حمله سریع، فده والورده با پاس خوب خود بنزما را با گلر اسپانیول تک به تک کرد ولی ضربه پای چپ کریم را لوپز با پا راهی کرنر کرد. دقیقه 70 رئال بار دیگر تا مرز گلزنی پیش رفت. این بار بنزما روی پاس وینیسیوس از چند قدمی دروازه توپ را به بیرون زد. ضربه او مماس با تیرک راهی اوت شد.

دقیقه 76 مارک روکا از پشت محوطه جریمه فرصت گلزنی برای اسپانیول را پیدا کرد ولی ضربه فنی او را کورتوا با شیرجه ای مناسب مهار کرد.

رئال دقیقه 78 مزد برتری بی چون و چرای خود را گرفت. بنزما با پاس خود فده والورده را در سمت راست پیش انداخت. ستاره اروگوئه ای با نفوذ به درون محوطه جریمه و یک پاس به عقب، توپ را به بنزما برگشت داد و کریم هم موفق شد با ضربه ای دقیق گل دوم رئال را به ثمر برساند.

دقیقه 82 رئال با اخراج فرلاند مندی(دریافت دو کارت زرد) ده نفره شد تا هشت دقیقه پایانی را با یک یار کمتر ادامه دهد. در نهایت این بازی با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید و کهکشانی ها تا قبل از بازی بارسا و مایورکا موقتا به صدر جدول رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز