خبرگزاری کار ایران

چمدان پر پول زنوزی برای دستبرد به گزینه فدراسیون فوتبال؛

پیشنهاد چشمگیر و وسوسه کننده تراکتور به برانکو/ پرفسور به تبریز می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۱۹

سرمربی کروات سابق پرسپولیس علاوه بر تیم ملی، پیشنهاد دیگری هم از ایران دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر احتمال قطع همکاری باشگاه تراکتور با مصطفی دنیزلی بعد از تساوی نا امید کننده مقابل شاهین بوشهر در تبریز در رسانه‌ها مطرح شد و درکنار سکوت مدیران باشگاه این گمانه‌زنی شب گذشته جدی‌تر شد تا اینکه پیش از ظهر امروز خبر جدایی دنیزلی به صورت رسمی اعلام شد تا مشخص شود تراکتور از این پس باید با سرمربی دیگری ادامه فعالیت دهد.

در حالیکه صحبت از نام‌هایی مثل علی دایی برای نیمکت تراکتور مطرح شده، مسئولان باشگاه فعلاً قصد استفاده از سرمربی ایرانی را ندارند و به دنبال یک مربی خارجی دیگر هستند که اولویت اول آنها یک نام آشنای دیگر برای فوتبالدوستان ایرانی است.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق پرسپولیس و گزینه جدی هدایت تیم ملی ایران که رابطه دوستانه‌ای هم با محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور دارد با پیشنهاد جالبی از سرخپوشان تبریزی مواجه شده که هنوز پاسخ روشنی به آن نداده است.

برانکو که پیش از مطرح شدن نام تراکتور با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق رسیده بود حالا در پذیرش نیمکت تیم ملی دچار تردید شده است و ممکن است تراکتوری‌ها او را زودتر از فدراسیون نشین‌ها به چنگ بیاورند.

مبلغ پیشنهادی تراکتور به برانکو بالاتر از پیشنهاد تیم ملی است و این نکته که باشگاه با حضور زنوزی مشکل پرداختی ندارد و سرمربی کروات برای دریافت حق و حقوقش برخلاف فدراسیون فوتبال به مشکل نمی‌خورد هم باعث وسوسه شدن برانکو برای رفتن به تبریز شده است.

برانکو اواخر فصل گذشته و پیش از دیدار پرسپولیس با سپاهان هم نشستی با محمدرضا زنوزی داشت و برای لیگ نوزدهم با تراکتوری‌ها مذاکره کرده بود که این موضوع برخلاف انتظار طرفین رسانه‌ای شد و باعث شد هواداران پرسپولیس از سرمربی کروات حسابی دلخور شوند.

با این وجود هنوز هم شانس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای حضور برانکو در این تیم بیشتر از تراکتور است ولی باید دید زنوزی می‌تواند او را راضی به بی‌خیال شدن نیمکت تیم ملی کند و به تبریز ببرد یا نه.

یکی از دلایل برانکو برای اولویت قرار دادن تیم ملی به تراکتور، محبوبیتش بین هواداران پرسپولیس است و می‌ترسد با حضور روی نیمکت یکی از رقبای آنها مورد خشم هواداران تیم سابقش قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز