خبرگزاری کار ایران

صیادمنش در گفتگو با ایلنا:

هدفم بازگشت به فنر یا حضور در تیمی بزرگتر است/ از موفقیت این روزهای استقلال در پوستم نمیگنجم

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۰۸

مهاجم ایرانی استانبول اسپور ترکیه در مورد شرایطش در این تیم صحبت کرد.

اللهیار صیادمنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در استانبول اسپور ترکیه اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و تیم ما تیم خوبی است که از حضور در آن راضی هستم. من برای آشنایی با فضای فوتبال ترکیه و کسب تجربه بیشتر به صورت قرضی به اینجا آمدم و فکر می‌کنم در طول چند ماه گذشته پیشرفت خوبی داشتم و این در فوتبالم خودش را نشان می‌دهد.

وی در مورد اینکه حضور در لیگ دو ترکیه برایش کم نیست، گفت: من اینطور به آن نگاه نمی‌کنم و همانطور که گفتم برای کسب تجربه به اینجا آمدم و شرایطم هم خوب است. البته که هدفم از آمدن به لیگ ترکیه ماندن در اینجا نیست و هدفم این است که یا به فنرباغچه برگردم و اگر شرایط خوبی داشتم در این تیم بمانم یا به لیگ‌های بهتر و تیم‌های بزرگتر بروم و تلاشم هم در همین مسیر است. می‌خواهم ابتدا به عضو ثابت در فنرباغچه تبدیل شود و پس از آن اهداف بزرگتر را دنبال کنم.

مهاجم ایرانی استانبول اسپور در مورد اینکه در این تیم فضای رشد و پیشرفت را مهیا می‌بیند یا نه هم عنوان کرد: بله شرایط کاملاً فراهم است و فصل گذشته از همین تیم استانبول اسپور یک بازیکن مستقیماً به تیم لیل فرانسه پیوسته و در حال حاضر در لوشامپیونه و لیگ اروپا بازی می‌کند و شانس انتقال به تیم بزرگتر هم دارد و پیشنهادات خوبی دریافت کرده است. فکر می‌کنم چنین شرایطی را من هم بتوانم برای خودم فراهم کنم.

صیادمنش در مورد شرایط استقلال هم توضیح داد: کاملاً استقلال را دنبال می‌کنم و در جریان بازی‌ها و اخبار و نتایج هستم و خیلی خوشحالم که تیم در حال رشد است و نتایج خوبی گرفته و هواداران از این وضعیت خوشحال هستند. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و آنها به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کنند. نمایش چند هفته اخیر استقلال نشان داده واقعاً مستحق قهرمانی هستند.

وی در مورد علمکرد شیخ دیاباته هم گفت: دیاباته بازیکن خوب و کارنامه‌داری است و با رزومه قوی به استقلال آمده و مطمئن بودم موفق می‌شود. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به نظرم بهترین خارجی حال حاضر لیگ است و امیدوارم این روند خوبش را ادامه دهد و به استقلال در مسیر قهرمانی کمک کند.

مهاجم سابق استقلال در مورد شانس‌های قهرمانی لیگ برتر هم عنوان کرد: طبیعتاً من دوست دارم استقلال قهرمان شود و بدون تعصب هم می‌گویم که شانس اول و اصلی قهرمانی این تیم است ولی در کنارش تراکتور و شهر خودرو و سپاهان هم تیم‌هایی هستند که می‌توانند رقیب استقلال باشند و شانس قهرمانی دارند. استقلال انگیزه و سطح بالاتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و الان که صدرنشین است همه چیز در اختیار خودش است.

صیادمنش در مورد عملکرد قائدی که روزی زوج مهاجمان جوان استقلال را با هم تشکیل داده بودند هم گفت: دوران خوبی در کنار قائدی در استقلال داشتیم و به خوبی با هم هماهنگ شده بودیم. مهدی دوست خوب من است و برایش خوشحالم که توانسته عملکرد خوب و کیفیت بالایی از خودش نشان دهد و الان دیگر به چشم یک پدیده به او نگاه نمی‌کنند و یک مهره کلیدی و تاثیرگذار برای تیم است و برایش خوشحالم.

وی در پایان گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم به همین شکل و حتی بیشتر و بهتر به حمایتشان از تیم ادامه دهند تا در پایان فصل قهرمان شوند. هیچکس به اندازه من از موفقیت و نتایج عالی استقلال خوشحال نیست و واقعاً لذت می‌برم که روزی عضوی از این تیم بودم و الان هم خودم را جزئی از خانواده استقلال می‌دانم و با بردهایشان خوشحال می‌شوم. شاید قسمت شد روزی دوباره با لباس استقلال بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز