خبرگزاری کار ایران

۷ سرمربی در ۱۸ ماه

رکوردی باورنکردنی از محمدرضا زنوزی با تراکتور؛ قتلگاه مربیان در دره گرگ‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۲۹

تراکتور در کمتر از یک سال و نیم به دنبال جذب هفتمین سرمربی روی نیمکت خودش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر برکناری مصطفی دنیزلی از هدایت تراکتور که شب گذشته گمانه‌زنی‌هایی در موردش شکل گرفته بود و حضور احد شیخ‌لاری روی نیمکت این تیم به صورت موقت نشان از یک تغییر دیگر در دوران نه چندان طولانی مدت مالکیت محمدرضا زنوزی بر مسند این باشگاه دارد.

زنوزی که خرداد 97 مالکیت تراکتور را بر عهده گرفت، پس از انتخاب محمدرضا مهاجری به عنوان مسئول فنی تیم و مدیریت جذب بازیکنان در نقل و انتقالات و البته دادن قول‌هایی به او برای سپردن هدایت تراکتور اولین انتخاب خود را انجام داده و سرمربی کنونی نساجی به عنوان جانشین ارطغرول ساغلام ترک تبار امور فنی و برگزاری تمرینات را زیر نظر گرفت و البته همانطور که پیش بینی می‌شد مهاجری فقط مسئولیت موقت تیم را بر عهده داشت و مالک متمول تراکتور به دنبال یک گزینه اسم و رسم دار برای نیمکت تیمش بود. اتفاقی که با آمدن جان توشاک به ایران رخ داد.

حضور توشاک روی نیمکت تراکتور هم طولانی مدت نبود و پس از چند هفته ایران را ترک کرد و پس از او تا کنون محمد تقوی، امیرحسین پیروانی، جرج لیکنز، مصطفی دنیزلی و اکنون احد شیخ‌لاری مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته‌اند که نشان از حضور 6 سرمربی روی نیمکت این تیم دارد و از آنجا که و از شیخ‌لاری به عنوان سرمربی موقت یاد می‌شود به زودی با انتخاب سرمربی جدید، نفر هفتم در بازه زمانی حدود 18 ماه روی نیمکت سرخپوشان تبریزی خواهد نشست.

جالب اینجاست که تغییرات مداوم کادرفنی تنها بخش کارنامه پربار زنوزی در تراکتور نبوده و حضور صادق درودگر، ایوب بهتاج، عباس الیاسی، علیرضا اسدی و غلامرضا صادقیان بر مسند مدیریت باشگاه 5 تغییر هم در عرصه مدیریت باشگاه را به ثبت رسانده که در نوع خودش رکوردی محسوب می‌شود.

اینطور به نظر می‌رسد که انتقال امتیاز باشگاه تراکتور به بخش خصوصی و حضور زنوزی بر مسند تصمیم‌گیری باشگاه تا کنون موجب توفیق این باشگاه نشده و به جز هزینه‌های هنگفت و جذب نفرات نامی به عنوان بازیکن و سرمربی تیم از لحاظ نتیجه‌گیری عایدی مثبی نداشته و حتی ضعیف‌تر از دوران حضورش زیر نظر سپاه نتیجه گرفته است.

تراکتور در پایان هفته سیزدهم و البته با 11 بازی و کسب تنها 18 امتیاز در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز