خبرگزاری کار ایران

علی قرایی: داور در حق مس اجحاف کرد/ اشتباه داور فاحش بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۸۸

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: متأسفانه داور بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان اشتباه فاحش و تأثیرگذاری داشت و سه امتیاز را به آسانی از ما گرفت.

به گزارش ایلنا، دکتر علی قرایی در حاشیه بازی مس رفسنجان و نود ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده به دلیل تجربه‌ای که از حاشیه سازی‌های نود ارومیه داشتم، امروز رفسنجان بودم و بعد از این بازی، که در جریان اتفاقات بازی مس و اراک قرار گرفتم و فیلم صحنه گل را دیدم متأسف شدم که با یک اشتباه، روند موفقیت و پیروزی‌های مس کرمان متوقف شد.

وی افزود: با پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه دکتر سعدمحمدی بلافاصله یک ارتباط تلفنی سه نفره با آقای هدایت ممبینی برقرار کردم و دکتر سعدمحمدی به شدت اظهار گله مندی کردند و شدیدا از وضعیت موجود ناراحت بودند و صحبتهای‌شان را با آقای ممبینی در میان گذاشتند.

دکتر قرایی با اشاره به پیگیری موضوع به طور جدی تصریح کرد: بنده هم با آقای ممبینی صحبت کردم و قرار شد در روز سه‌شنبه هفته جاری در فدراسیون قضیه را به طور جدی تر پیگیری کنم.

وی ادامه داد: با این حال باید به دو تیم مس کرمان و رفسنجان تبریک گفت که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و همه ما را امیدوار کردند که هر دو تیم به لیگ برتر صعود کنند.

دکتر قرایی ضمن تقدیر از هواداران مس کرمان بیان کرد: جا دارد خداقوت خدمت هواداران مس کرمان بگویم که در این سرمای هوا سختی را به عشق تیم محبوبشان به جان خریدند و به اراک رفتند تا تیم‌شان را همراهی کنند و باید قدر این هوادار عاشق را بدانیم و بنده حقیر به تک تک شما هواداران عزیز قول می‌دهم برای گرفتن حقتان کوتاه نخواهم آمد و پیگیری می‌کنم که انشاالله این آخرین اشتباه برای تیم محبوب مس باشد.

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان در پایان گفت: جا دارد از حساسیت ویژه دکتر سعدمحمدی در پیگیری این قضیه تشکر ویژه کنم و دعا کنم خداوند ایشان را برای مس در پناه خودش محفوظ بدارد و چقدر سعادتمندیم که چنین مدیرِ مدبّر و ورزش دوستی بالای سر ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز