خبرگزاری کار ایران

اعلام خروجی‌های احتمالی بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۱۵۵

باشگاه بارسلونا به دلایلی چون کمبود بودجه و به هم خوردن توازن مالی باشگاه قصد خرید بازیکن در زمستان را ندارد ولی در عوض شاهد چند خروجی از آن خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، بارسا ژانویه 2018 اقدام به خرید کوتینیو با مبلغ 160 میلیون یورو کرد و سال گذشته نیز کوین بواتنگ را به خدمت گرفت ولی ژانویه پیش رو باشگاه کاتالان تمایلی برای خرید بازیکن جدید ندارد. در عوض اما دو یا سه بازیکن از این باشگاه خواهند رفت.

کارلس آلنیا و ژان کلیر تودیبو دو بازیکن جوان بارسا که چندان فرصت بازی پیدا نمی کنند، اولین جدا شده ها خواهند بود. تمایل بارسا انتقال قرضی آنهاست و البته انتقال قطعی با بند بازگشت را نیز مدنظر دارد. در این بین احتمال برگشت آلنیا که محصول آکادمی لاماسیاست، بیشتر خواهد بود. او به دلیل تعدد هافبک بزرگ در خط میانی بارسا نتوانسته به ترکیب اصلی راه یابد ولی با افزایش تجربه در یک باشگاه دیگر، شانس بازگشت خواهد داشت.

تودیبو که به عنوان یک مدافع جوان از تولوز جذب شد، نتوانست در رقابت با پیکه، اومتیتی و لنگله خودی نشان دهد و کادر فنی را ناامید کرده است. رولاند آرائوخو مدافع اروگوئه ای تیم دوم بارسا بیش از او مد نظر ارنستو والورده قرار دارد. سومین جدا شده از بین ویدال و راکیتیچ خواهد بود. هر دو البته به شرطی جدا می شوند که پیشنهادی خوب و معقول به بارسلونا ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز