خبرگزاری کار ایران

تارتار: خوش شانس بودیم / امیدوارم مسئولان فکری برای تیم‌های نفتی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۹۹

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: در جمع مدعیان ماندیم؛ تیمی که برای سقوط نکردن بسته شده و هزینه کرده است. در خط دفاع و دروازه‌بان لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داریم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره تساوی برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی کیفیت بالایی نداشت و خیلی جذاب نبود. دقایق اول بازی، با توجه به تغییر سیستم حریف سر در گم بودیم و روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی دچار مشکل شدیم. در ادامه، بازی را کنترل کردیم. تیم حریف چون نیاز به 3 امتیاز داشت روی ضربات ایستگاهی تمرکز کرده بود. با توجه به نتایج امروز فک می‌کنم در جمع مدعیان ماندیم؛ تیمی که برای سقوط نکردن بسته شده و هزینه کرده است. در خط دفاع و دروازه‌بان لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: گل‌گهر در سال‌های آینده می‌تواند جزو تیم‌های خوب و مدعی باشد. این تیم در زمان دفاع با پنج بازیکن در خط دفاعی حاضر بود که کار ما را سخت کرده بود. از طرفی کیفیت زمین در محوطه جریمه و اطرافش شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانستیم روی زمین کار کنیم. هرچند نسبت به قبل زمین شرایط بهتری داشت اما در هجده قدم شرایط خوبی نداشت. تیم حریف هم روی بازی مستقیم به موقعیت رسید که یک تیم هم به تیر دروازه ما خورد و خو‌ش‌شانس بودیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به میزان دریافتی بازیکنانش گفت: باید در این باره از مسئولان سؤال کنید. سه تیم نفتی داریم که دچار مشکل شده‌اند. امیدوارم مسئولان استان و کشور فکری عاجل برای این موضوع کنند. چرا که هر سه تیم پرهوادار و تنها دل‌خوشی مردم شهرهای‌شان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز