خبرگزاری کار ایران

کریستیچوویچ:تراکتور از ما بهتر بود و حق‌شان بود که بازی را ببرند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۸۰

سرمربی شاهین گفت: از بازیکنان جوانی استفاده کرده بودیم که قبلا در لیگ برتر بازی نکرده بودند.

به گزارش ایلنا، میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از تساوی مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما به امید اینکه بازی خوبی انجام دهیم، وارد تبریز شدیم. می‌دانستیم تراکتور تیم خوبی با بازیکنان و مربی بسیار عالی است. آمده بودیم اگر امکان‌پذیر است نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما واقعا جنگیدند و تلاش کردند. کیفیت ما مانند تراکتور بالا نیست. متاسفانه چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و به همین دلیل از بازیکنان جوان استفاده کردیم که قبلا در لیگ بازی نکرده بودند.

کریستیچوویچ عنوان کرد: خدا را شکر باختی نداشتیم. این موضوع مثبتی است و تلاش می‌کنیم ادامه دهیم. تراکتور از ما بهتر بود و حق‌شان بود که بازی را ببرند. این فوتبال است، گاهی خوب بازی می‌کنید و نمی‌برید؛ گاهی خوب بازی نمی‌کنید و می‌برید. بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی نبودند اما به خاطر بازی امروز و پیشرفتی که داشتند، تبریک می‌گویم.

سرمربی شاهین بوشهر اظهار داشت: زمانی که به تیم آمدم، 2 امتیاز داشتیم و 22 گل خورده. تاکنون هیچ بازیکنی جذب نکرده ایم. می‌توانستیم 2 بازیکن اضافه کنیم اما این کار را نکردیم. بازیکنان می‌بینند که من حمایت‌شان می‌کنم و می‌جنگم. اکنون بازی را با یک امتیاز تمام کردیم. مثل این است که در آسمان‌ها هستیم و خوشحالم.

کریستیچوویچ عنوان کرد: 5 دیدار سخت با تیم‌های صدر جدولی داریم. تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز را از این رقابت ها بگیریم.

وی ادامه داد: اگر مطمئن بودم نمی‌توانم کاری در این تیم کنم، وارد باشگاه نمی‌شدم. در بازی با پارس هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در بازی امروز هم شانس داشتیم. خدا کمک می‌کند و در لیگ خواهیم ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز