خبرگزاری کار ایران

فرمول استراماچونی برای اوج‌گیری استقلال

جناح راست به جلو!

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۱۳

ر هفت بازی اخیر استقلال، 10 پاس گل از سمت راست فرستاده شده است.

به گزارش ایلنا، با راه افتادن سمت راست استقلال، موتور تیم استراماچونی روشن شد یا بالعکس؟ پاسخی که مشخص است این است که سمت راست استقلال در اوج‌گیری این تیم نقش ویژه‌ای داشته است. تا پایان هفته پنجم که استقلال حال و روز خوشی نداشت، از سمت راست این تیم هیچ پاس گلی فرستاده نشده بود، اما در هفت بازی اخیر استقلال، 10 پاس گل از سمت راست فرستاده شده است. علاوه بر این ده پاس‌گل، استقلال چند گل دیگر هم با مبدا پاس از سمت راست زد که برای آن‌ها پاس گلی ثبت مشده است.

برای نمونه مبدا گل دوم استقلال به تراکتور به ضربه ایستگاهی مربوط می‌شود که میلیچ از سمت راست فرستاد و دیاباته روی ریباند آن را گل کرد. یا گل اول به نفت آبادان که قطعا اشتباه سالاری بیشترین نقش را داشت، اما آن توپ هم از سمت راست ارسال شده بود. همچنین در این بردهای متوالی، مبدا پاس‌ 4 گل هم سمت چپ این تیم بوده است.

بازی با گل‌گهر، شروع بردهای متوالی استقلال بود. دیداری که وریا غفوری با ارسالی بلند از سمت راست برای میلیچ گل ساخت. در برد 5 گله مقابل نفت آبادان وریا روی ضربه ایستگاهی که از سمت راست فرستاد، شرایط را برای گلزنی دیاباته فراهم کرد. سپس دیاباته از سمت راست برای مهدی قائدی گل ساخت. در ادامه هم دانشگر موفق شد از همان منطقه سمت راست گلِ میلیچ را بسازد.

در بازی با پارس‌جنوبی باز هم وریا غفوری بود که از منطقه‌ای مشابه، این بار برای مهدی قائدی گل ساخت.غفوری در بازی با سایپا هم از سمت راست برای سجاد آقایی پاس‌گل فرستاد. گل اول استقلال به سپاهان با پاسی که وریا غفوری از سمت راست فرستاد به ثمر رسید. گل دوم این تیم هم مثل بازی با نساجی، روی کرنری از سمت راست زده شد. در بازی با تراکتور پاس قائدی به دیاباته که گل شد از سمت راست ارسال شده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز