خبرگزاری کار ایران

محرومیت داور چه فایده‌ای برای استقلال دارد؟

نوازی: تیم یحیی زهردار است و استقلال کار خیلی سختی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۶۵۳

مدافع سابق استقلال معتقد است ابیها در این فصل از اشتباهات داوری لطمه خورده اند.

به گزارش ایلنا،محمد نوازی مدافع سابق استقلال معتقد است که فدراسیون فوتبال باید یک فکر اساسی برای اشتباهات داوری بکند چون وقتی یک داور اشتباه تاثیرگذاری می‌کند محرومیت چند جلسه‌ای او فایده‌ای ندارد و امتیاز تیمی که ضرر کرده و لطمه خورده برنمی گردد به همین دلیل خیلی از تیم‌ها هستند که اشتباهات داوری به ضررشان شده و باید مشکل ریشه‌ای حل شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم.

بازی استقلال و سپاهان چطور بود؟

بازی خوبی بود. متاسفانه بعد از اینکه استقلال از حریف عقب افتاد، گل خورده را جبران کرد و حتی 2 بر یک هم جلو افتاد اما داور یک پنالتی برای استقلال نگرفت و گل دوم سپاهان هم در شرایط آفساید به ثمر رسید. فکر می‌کنم استقلال مزد بازی خوبش را گرفت هر چند که داور 3 امتیاز را از استقلال گرفت. استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت و امیدوارم مدیریت باشگاه از تیم حمایت کنند و مردم هم حمایت می‌کنند و این روند ادامه داشته باشد تا امسال قهرمان شوند. فکر می‌کنم نگرفتن این پنالتی‌ها یک روز به ضرر استقلال می‌شود و امیدوارم این اتفاقات نیفتد.

داور در آن صحنه خیلی نزدیک به استنلی کی روش بود اما پنالتی را نگرفت. فکر می‌کنید این اشتباهات عمدی است؟

باید از داور سوال کرد که در آن صحنه چرا سوت نزد. خیلی جالبه وقتی داور سوت نزد چرا کمک داورها نظر نمی‌دهند و عکس العملی ندارند. وقتی کمک داورها به داور کمک نمی‌کنند بودن آنها کنار زمین چه فایده‌ای دارد؟ متاسفانه آنها فقط حضور دارند در صورتی که باید به داور کمک کنند.

استراماچونی هم در آن لحظات خیلی شاکی بود و به شدت اعتراض می‌کرد. سرمربی استقلال حق داشت اینقدر عصبانی شود؟

مربی وقتی می‌بیند تیمش دارد اینقدر زحکت می‌کشد و این اتفاقات می‌افتد، هر کسی باشد حق دارد ناراحت شود چون به خاطر یک اشتباه تیم از هم می‌پاشد. مردم از استراماچونی انتظار دارد و این اشتباهات گریبانگیر استقلال و خیلی از تیم‌ها می‌شود و آخر فصل ضرر می‌کنند.

مساوی مقابل سپاهان در اصفهان برای شما راضی کننده بود؟

مساوی زمانی راضی کننده است که شما عقب باشی و لحظه آخر گل بزنی و از شکست فرار کنی اما وقتی از حریف جلو باشی و سوار بر بازی هم باشی و داور اذیت کند و نتوانی 3 امتیاز را بگیری راضی کننده نیست. این اشتباهات تیم را اذیت می‌کند و سرنوشت تیم‌ها عوض می‌شود. داورها هم زحمت می‌کشند و درست است که حقوق شان کم است اما فدراسیون باید یک فکر اساسی بکند. اینکه داور را 2-3 بازی محروم کنند فایده‌ای ندارد چون امتیاز استقلال برنمی گردد. در آن لحظه داور باید درست عمل کند و درست تصمیم بگیرد. البته حرف من فقط برای این بازی نیست و همه بازیها را می‌گویم چون تمام باشگاهها زحمت می‌کشند و اگر قرار باشد چنین اشتباهات فاحشی باشد لیگ را اصلا برگزار نکنند بهتر است. باید برای این اشتباهات فکر اساسی بکنند چون تیم‌ها لطمه می‌خورند.

چه تصوری از بازی استقلال مقابل شهرخودرو دارید؟

به هر حال بازی سختی است. همه بازیها برای استقلال سخت است. البته استقلال در این چند بازی ایده آل کار کرده و نتیجه هم گرفته است اما شهر خودرو تیم جوان و باانگیزه‌ای است و هر چند در خانه خودش به صنعت نفت باخته اما شهرخودرو همیشه تیم زهرداری است و بازی سختی خواهد بود. استقلال هم برای این بازی برنامه دارد و امیدوارم با حمایت هواداران دست پر از زمین خارج شود.

تیم یحیی گل محمدی را امسال چطور تیمی دیدی؟

یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است. تیم یحیی پارسال هم خوب بود و امسال بهتر شده است و هافبک‌های زهرداری دارد به خصوص اکبر صادقی کاپیتان آنها که خیلی خوب کار می‌کند. استقلال اگر در این بازی میدان داری کند می‌تواند نتیجه بگیرد چون الان خوب کار می‌کنند و مشکل گلزنی هم ندارند و قائدی و دیاباته کاملا هماهنگ شده‌اند و فقط کمی در خط دفاع مشکل دارند اما امیدوارم این مشکلات برطرف شود و نتایج خوبی بگیرند.

محرومیت سروش رفیعی و غیبت او در این دیدار به نفع استقلال نیست؟

ما کاری به محرومیت بازیکنان حریف نداریم و به فکر تیم خودمان هستیم. استقلال در زمین خودش بازی می‌کند و می‌تواند همان نیمه اول کار را تمام کند. ما کاری به شرایط حریف نداریم و این اتفاقات تاثیری روی روند گلزنی حریف ندارد.

در مورد رویارویی سید مهدی رحمتی با استقلال چه نظری دارید؟

به هر حال آقای رحمتی جزو خوب‌های استقلال بوده و کاپیتان این تیم بوده اما الان از استقلال رفته و هم طرفداران دوستش دارند و هم او استقلال را دوست دارد و مشکلی پیش نمی‌آید. رحمتی در آن مقطع تصمیم گرفت و از استقلال رفت و در تیم جدیدش هم موفق بوده است. 

رحمتی برای این بازی انگیزه بیشتری نسبت به بازی مقابل تیم‌های دیگر ندارد؟

قطعا هر کسی مقابل تیم سابق خودش انگیزه دارد. رحمتی هم الان بازیکن شهرخودرو است و نسبت به تیم خودش غیرت و تعصب دارد و باید هم داشته باشد و انشالله جلوی تماشاگران استقلال بازی خیلی خوبی انجام دهد.

استقلال امسال در لیگ برترقهرمان می‌شود؟

هنوز زود است برای قهرمانی صحبت کنیم اما اگر مشکلی پیش نیاید و باشگاه حمایت کند و مشکل مالی نباشد انشالله امسال قهرمان می‌شود.

 از کار استراماچونی در این مدت راضی بوده اید؟

 ما به عنوان هوادار و بازیکن قدیمی باشگاه راضی هستیم. استراماچونی در اوایل فصل خیلی اذیت شد اما الان هواداران، باشگاه و بازیکنان راضی هستند و حمایت کنند تا استقلال امسال قهرمان شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز