خبرگزاری کار ایران

نکونام: با این بودجه شاهکار کرده‌ایم/ تیم ما در خط حمله کامل نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۰۶

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم ما با این بودجه و نفرات تا به اینجای کار هم شاهکار کرده است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد مقابل سایپا در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: کیفیت زمین به دلیل بارندگی در تهران کار را سخت کرده بود. می‌دانستیم تمام کارهای سایپا روی پاس های بلند و اوت دستی است. در کل بازی ای نبود که بگوییم که چه تیمی می توانست ببرد و هر تیمی که در هوا موفق تر بود می‌توانست ببرد. سعی کردیم روی زمین فوتبال بازی کنیم، اما دیدیم نمی‌شود و مثل سایپا رو به بازی هوایی آوردیم.

وی در مورد اینکه تیمش بازی‌ساز ندارد، گفت: ما نفراتی که نیاز بود را جذب کردیم، اما تیم‌مان به خصوص در خط هجومی کامل نیست. با این بودجه و نفرات تا اینجای کار شاهکار کرده‌ایم.

سرمربی فولاد گفت: بازیکن بالای 800 میلیون نداریم و این را مدیریت فولاد در ابتدای فصل هم اعلام کرد، اما همین سایپا که امروز بازی کردیم بازیکن بالای یک میلیارد هم دارد و هر تیمی براساس بودجه اش یارگیری می‌کند.

نکونام تاکید کرد: در این فصل نه سهمیه می‌خواهیم، نه قهرمانی و تمام تلاش مان برای انجام بازی‌های خوب است. با توجه به قدرت حریفان و بودجه خودمان باید توقعات در همین حد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز