خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار نساجی - سپاهان

قلعه‌نویی - حقیقی و ماجرای یک همکاری که میسر نشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۱۵۱

سرمربی سپاهان در طول دوران مربیگری خود دو بار سعی داشت علیرضا حقیقی را جذب کند که موفق نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در دیدار نساجی - سپاهان که روز پنجشنبه قرار است در قائمشهر برگزار شود، تقابل علیرضا حیقی به عنوان گلر این تیم با امیر قلعه‌نویی از نکات جالب بازی است.

قلعه‌نویی که اعتقاد زیادی به عملکرد حقیقی دارد در سال‌های گذشته در چند مقطع برای جذب این بازیکن تلاش کرد ولی هیچ وقت موفق به این کار نشد و گلر سابق تیم ملی یکی از بازیکنانی است که سرمربی سپاهان در طول دوران مربیگری خود دوست داشت با او کار کند ولی این امکان فراهم نشد.

بار اول در لیگ چهاردهم بود که قلعه‌نویی در استقلال بود و مهدی رحمتی با جدایی از این تیم راهی پیکان شده و سرمربی استقلال به دنبال جذب یک گلر به جای او بود و در تصمیمی عجیب سعی داشت حقیقی را جذب کند که با توجه به سابقه حضور او در پرسپولیس مشخص بود شانس زیادی برای نهایی شدن این انتقال وجود ندارد.

بار دومی که قلعه‌نویی به حقیقی پیشنهاد داد مربوط به زمان حضورش در تراکتور در لیگ شانزدهم است که این بار هم در جذب وی ناکام بود چرا که حقیقی قصد نداشت در آن مقطع به لیگ ایران برگردد.

حال با حضور حقیقی در ترکیب نساجی و تقابلش با سپاهانی که قلعه‌نویی روی نیمکت آن نشسته این دو نفر که فرصت همکاری با هم نداشتند رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز