خبرگزاری کار ایران

مهدی اولادی: قول حداقل یک مدال طلا در توکیو را به وزیر ورزش دادم

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۸۰

ورزشکار نابینای کشورمان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: میخواهم اولین ورزشکار نابینای ایران در پارالمپیک باشم که به مدال طلا می رسد.

به گزارش ایلنا، مهدی اولادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در پارالمپیک 2020 توکیو داشته باشم. فدراسیون نابینایان تا کنون در پارالمپیک مدال طلا کسب نکرده است و امیدوارم من اولین نفر باشم. 

وی افزود: رشته تخصصی من وزنه برداری است که با کمک خدا قطعا برای مدال طلا می جنگم. امیدوارم در پرتاب دیسک هم با تلاش بیشتر، دعای مردم و لطف خدا به مدال طلای دوم برسم. 

ورزشکار روشندل کشورمان در خصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: از اینکه این موقعیت ایجاد شد تا با شخص اول ورزش کشور دیدار کنیم خوشحالم و قطعا تاثیرات زیادی خواهد داشت. قبل از این هم با وزیر کار دیدار داشتیم و می توانیم به اهدافی که برای آینده خودمان متصور هستیم نزدیک بشویم. مثلا امروز من بحث اشتغال را مطرح کردم و امیدواریم این دیدارها تاثیرات مثبتی برای کل معلولین کشور داشته باشد. 

اولادی در پایان گفت: بارها این شعار گفته شده که معلولیت محدودیت نیست و از تمام بچه های معلول می خواهم که در ورزش، تحصیل و همه مراحل زندگی این موضوع را سرلوحه خود قرار دهند و خدا را فراموش نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز