خبرگزاری کار ایران

واکنش فولاد خوزستان به اعتراض باشگاه سایپا به کمیته داوران؛

نگران داوری نبودیم اما نگران شدیم!

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۷۱

باشگاه فولاد خوزستان بیانیه ای را در خصوص اعتراض باشگاه سایپا به کمیته داوران منتشرکرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، دراین بیانیه آمده است؛

" درحالی که پیام حیدری به عنوان داور مسابقه سایپا و فولاد خوزستان انتخاب شده و درفاصله یک روز مانده به آغازاین بازی، متأسفانه شاهد صحبتهایى از سوی تیم میزبان برای تحت تاثیر قرار دادن داوری این دیدار هستیم. از یک طرف باشگاه سایپا  دراقدامی عجیب متن نامه اعتراض خود به داوری ها را رسانه ای و منتشرمی کند. ازطرفی دیگر ابراهیم صادقی سرمربی سایپا   رسما اعلام می کند که هر کس شلوغ کند و سر و صدای بیشتری داشته باشد تیمش بهتر نتیجه می‌گیرد!

پرسش اینجاست که روز قبل از بازى؟ مگر قرار است داور ناعادلانه قضاوت کند که باشگاه سایپا بیانیه می‌دهد و از داور می خواهد درست سوت بزند یا اینکه سرمربی تیم میزبان دنبال شلوغ بازی می رود! این چه رفتاری است که برخی تیم ها در پیش گرفته اند؟

بگذاریم داوران قضاوتشان را انجام دهند

هر چند به نظرمی رسد بیانیه نویسی باشگاه ها در مورد داوری آن هم پیش از بازی رفته رفته به یک بدعت تبدیل شده باشد. همه اهالی فوتبال خوب می دانند برخی تیم ها با این اقدامات قصد وارد کردن فشار به داور را دارند و اقدام باشگاه سایپا اتفاق جدیدی نیست اما به هرحال این رفتار، گفتارو بیانیه ها نگران کننده است.

باشگاه فولاد خوزستان نیز به گواه کارشناسان از جمله تیم هایی است که درطول فصل جاری ٢ بازى از  اشتباهات داوری متضررشده و حتی دربازی اخیربرابرذوب آهن اصفهان با اشتباه مسلم محمد حسین زاهدی فرپنالتی سالم ما نادیده گرفته شد منتهای مراتب ازاین داور شکایت رسمی نکرده وتمرکز خود را روی تمرین و مسائل فنی گذاشت. امروز هم نمی خواستیم جوابی به این تحرکات بدهیم. نگران این مسابقه هم نبودیم چرا که اطمینان زیادی نسبت به  هدایت ممبینى و داوران عزیزمان داریم

 ازآن طرف این حجم وسیع ازحمله به داوری ها و اعتراض کتبی و رسانه ای و انتشارآن ازسوی باشگاه سایپا درفاصله 24 ساعت به شروع بازی با فولاد خوزستان مشکوک، غیرعادی وباعث نگرانی است.

با تمام این تفاسیرامیدواریم بازی فردا تحت تاثیر تحرکات واقدام باشگاه سایپا علیه داوری ها قرار نگرفته و پیام حیدری داور این دیداربهترین قضاوت خود را انجام دهد."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز