خبرگزاری کار ایران

واکنش بازیکن مازاد: سبکم به تاکتیک آقا معلم نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۹۴۱

مهاجم کنارگذاشته شده گل‌‌گهر گفت: سبک بازی کردنم به آقای جلالی نمی‌خورد در تیم گل‌گهر زیاد پاس داده نمی‌شود و این برایم کمی مشکل بود.

مهدی زبیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در واکنش قرار گرفتن نامش در لیست بازیکنان اخراجی تیم گل‌گهر توسط مجید جلالی سرمربی این تیم اظهار داشت: راستش را بخواهید خودم هم تعجب کردم چرا نامم در این لیست بود. زمانی که آقای جلالی به تیم آمدند نه ایشان نه بازیکنان و نه خود باشگاه از شرایط تیم رضایت نداشتند چون که متاسفانه تیم ما علی رغم اینکه بازیکنان بسیار خوبی دارد و خیلی خوب، باکیفیت فوتبال بازی می‌کند ولی نمیتواند خوب نتیجه بگیرد به همین خاطر نیاز به تقویت داشت. همه من را میشناسند و میدانند که من نه از نظر فنی و نه از نظر اخلاقی هرگز مشکل در این تیم نداشتم. ولی این را هم می‌دانم که من به سبک بازی کردنم به آقای جلالی نمی‌خورد. خودم هم در این مورد با آقای جلالی صحبت کردم و به ایشان گفتم که سبک بازی من به درد شما نمی‌خورد و نمیتوانم به تیم کمک کنم.

وی ادامه داد: چندین مرتبه هم با آقای سعید اخباری دستیار آقای جلالی صحبت کردم و از ایشان درخواست کردم تا اگر امکان دارد با ایشان بگویند تا در صورت امکان از تیم جدا شوم زیرا میدانستم نمیتوانم به تیم کمک کنم. ایشان به من گفتند که تا نیم‌فصل صبر کنم و اگر می‌خواهم بروم آن زمان از تیم جدا شوم.حالا هم نمی‌دانم که این صحبت‌ها را به گوش آقای جلالی رساندند یا نه ولی بعد از بازی با فولاد زمانی که به زمین آمدم حتی یکبار هم توپ بهم نرسید و نتوانستم آن را لمس کنم. نمیدانم مشکل کجاست که به من که مهاجم تیم هستم توپ نمی‌رسد باید در اختیار من توپ و  موقعیت گذاشته شود تا بتوانم کاری بکنم. شگرد و سبک بازی من این است که فوتبال را روی زمین بازی کنم، متاسفانه در تیم گل‌گهر زیاد پاس داده نمی‌شود و این برایم کمی مشکل است زیرا نمیتوانم در تیمی که به پاس دادن اعتقادی ندارد فوتبالم را ادامه دهم. امروز با آقای اخباری صحبت کردم و از ایشان تشکر کردم، در حال حاضر هم نامه‌ جدایی‌ام را از باشگاه تحویل گرفتم.

مهاجم کنارگذاشته گل‌گهر در خصوص اینکه برنامه‌اش پس از جدایی از این تیم چه خواهد بود گفت: در حال حاضر چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ‌برتری دارم که مدیربرنامه‌هایم در حال بررسی شرایط آنها است.

زبیدی در خصوص اینکه شرایط فنی تیم گل‌گهر را چگونه ارزیابی می‌کند توضیح داد: حقیقتا میتوانم بگویم که خیلی حیف است که تیم گل‌گهر نتیجه نگیرد چون تیم ما از امکانات خیلی خوبی برخوردار است و بازیکنانش هم فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌دهند ولی متاسفانه خوب نتیجه نمی‌گیرند. دلیلش هم بازیکنان هستند یا کادر فنی نمی‌دانم؟ امیدوارم هستم از این به بعد گل‌گهر بتواند خیلی خوب نتیجه بگیرد و جایگاه بهتری در جدول به دست آورد. دوست دارم همینجا از تمامی کادرفنی تیم خوب گل‌گهر، هوادران خونگرم سیرجانی که همیشه حامی تیم و بازیکنان بودند و همینطور از آقایان جلالی، بگوویچ که در فوتبالم خیلی به من کمک کردند تقدیر تشکر کنم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز