خبرگزاری کار ایران

رسول - فراز؛ نبرد مربیان پر چالش

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۸۸۰

سرمربیان ماشین سازی و پارس جم رابطه پر فراز و نشیبی در گذشته داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدار های هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر تقابل ماشین سازی با پارس جنوبی است که روز چهارشنبه در بوشهر برگزار خواهد شد و تقابل دو سرمربی که در گذشته چالش‌های زیادی با هم داشتند از نکات جذاب این بازی است.

فراز کمالوند و رسول خطیبی به واسطه سال‌ها کار در فوتبال تبریز روی نیمکت تراکتور و سایر تیم‌های این شهر همیشه در تیررس یکدیگر قرار داشته و در مقاطعی هر کدام از خجالت هم در آمدند و بارها به بهانه‌های مختلف علیه یکدیگر مصاحبه کرده و حتی در مقطعی کار به شکایت کمالوند از خطیبی کشید.

در هفته‌های ابتدایی لیگ سیزدهم پس از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و سیاه جامگان مشهد که با پیروزی یک بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید، رسول خطیبی که در آن زمان هنوز استعفا نداده بود صحبت هایی را بر علیه فراز کمالوند انجام داد و وی را متهم به انجام هرکاری برای پیروزی کرد.

پس از این موضوع بود که کمالوند به دلیل تشویش اذهان عمومی این مربی که پس از آخرین دیدار سیاه جامگان از سمت خود استعفا داد، شکایت کرد.

این دو البته چندی بعد با یکدیگر آشتی کردند و این جنس قهر و آشتی‌ها در سال‌های اخیر میان آنها رخ داده و رابطه‌شان همیشه پر فراز و نشیب بوده است.

نبرد این دو سرمربی در دیدار هفته دوازدهم دیدار دوباره آنها و یادآور خاطرات تلخ و شیرین گذشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز