خبرگزاری کار ایران

بعد از مشکلات گلزنی؛ گادوین منشا به فوتبال ایران برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۷۹۱

مهاجم نیجریه‌ای سابق استقلال‌و پرسپولیس قرار است بار دیگر به فوتبال بازگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم گل گهر سیرجان که در فصل نوزدهم موفق شد به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند، برنامه‌های زیادی داشته تا بتواند خودش را در این سطح از رقابت‌ها نگه داشته و رتبه خوبی در جدول کسب کند ولی نتایج این تیم تاکنون باب میل مسئولان باشگاه نبوده و تغییر کادرفنی و آمدن جلالی هم تاثیر چندانی نداشته است.

از همین رو مسئولان باشگاه به درخواست مجید جلالی برنامه ریزی خود را برای حضور در نقل و انتقالات نیم فصل شروع کرده تا با جذب چند بازیکن در پست‌های مورد نظر تیمشان را تقویت کنند. 

یکی از پست‌هایی که گل گهر در آن نیاز به تقویت دارد خط حمله است و به همین دلیل جذب دو مهاجم خارجی در دستور کار گل گهری‌ها قرار گرفته که یکی از آنها چهره آشنایی برای فوتبالدوستان ایرانی است.

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای سابق پرسپولیس و استقلال که 3 فصل در لیگ برتر ایران حضور داشته پس از یک نیم فصل دوره در آستانه بازگشت قرار دارد و مورد توجه گل گهر قرار گرفته است.

منشا توسط مجید جلالی به فوتبال ایران آمد و زیر نظر او عملکرد خوبی در پیکان داشته و حالا آقا معلم با اعتقادی که به بازی او دارد درخواست جذب او را مطرح کرده است.

به جز منشا یک مهاجم خارجی دیگر هم مد نظر گل‌گهری ها قرار دارد و کادرفنی مشغول بررسی فیلم بازی‌های این بازیکن است تا در صورت تایید مذاکرات آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز