خبرگزاری کار ایران

تیم همدل و یکدستی داریم/ خوشحالم زیر نظر جواد نکونام کار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۵۱۸

مدافع راست تیم فولاد خوزستان گفت: از اینکه زیر نظر مربی بزرگی چون نکونام فعالیت می کنم واقعا خوشحالم.

به گزارش ایلنا، مجتبی نجاریان در گفتگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان گفت: خداروشکر در طول هفته تمرینات خوبی انجام می دهیم و طبق برنامه ای که کادر فنی ارائه می دهد پیش می رویم.

مدافع راست فولاد عنوان کرد: در بازی با گل گهر سیرجان برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم و از این که آقای نکونام به من اعتماد کرد بسیار خوشحالم. امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد ایشان را داده باشم.

وی با اشاره به بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: تیم حریف کاملا دفاعی بازی می کرد و این کار ما را سخت کرده بود، اما با تدابیر کادر فنی موفق شدیم با پیروزی از زمین خارج شویم و هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم.

نجاریان در خصوص کار کردن با جواد نکونام گفت: آقای نکونام رکورد دار بیشترین بازی در تیم ملی است و سالهای زیادی کاپیتان تیم ملی بوده که در تیم های بزرگی فوتبال بازی کرده است. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و تلاش می کنم از تجربیات ایشان بیشتر استفاده کنم.

مدافع جوان فولاد در پایان اظهار کرد: تیم کاملا همدل و یکدستی داریم و مطمئن باشید در پایان فصل یک جایگاه خوب را بدست می آوریم چرا که در هر بازی برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز