خبرگزاری کار ایران

گاف وزیر ورزش برای حضور در ویترین

پیام احساسی سلطانی‌فر برای علیرضا بیرانوند؛ آقای وزیر حواست کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۸۴

وزیر ورزش و جوانان در شرایطی برای بیرانوند پیام صادر کرده که گاف‌های عجیب و بزرگی در آن دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، سلطانی‌فر با انتشار پیامی خطاب به علیرضا بیرانوند نوشت:

شایستگی ستاره های فوتبال ایران از جمله علیرضا بیرانوند عزیز را مایه مسرت و عزت و سربلندی جوانان فوتبال کشورمان می دانم. معتقدم آنچه در انتخابات بهترین های فوتبال قاره کهن شاهد بودیم به روح جوانمردی در رشته پرمخاطب فوتبال خدشه وارد کرد.

حضور موفق در جام جهانی در گروه مرگ و موفقیت ایران در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا و شاخصه های مثبت دیگر فقط بخشی از توانمندی هایی است که هر کدام از آنها می توانست در انتخاب های بهترین های آسیا  تأثیر گذار باشد.

ستاره ای چون بیرانوند به عنوان فرزند رشید ایران با آن درخشش چشمگیر در جام جهانی بر بلندای این انتخابات است و انتخاب های امروز  قطعا نمی تواند نفی کننده شایستگی های  فرزندان ایران باشد.

 

با این حال سلطانی فر در شرایطی عملکرد فنی را در خصوص حضورش در جام جهانی و فینال آسیا موردتمجید قرار داده که این اتفاقات مربوط به سال 2018 بوده و اینکه این اشتباه از سوی وزیر ورزش رخ داده کمی عجیب و باورنکردنی به نظر می‌رسد.

هر چند باید در خصوص بی توجهی او به از دست رفتن دیگر عناوین توسط فوتبال ایران نیز اشاره کرد. جایی که وزیر ترجیح داده با توجه به موردتوجه بودن این مساله، تنها به موضوع بیرانوند بپردازد و این در حالی بود که سردار آزمون، کتایون خسرویار، مهدی جاوید نیز جزو نامزدهای مراسم امروز محسوب می‌شدند. 
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز