خبرگزاری کار ایران

حضور کشتی‌گیران کوبایی در جام باشگاه‌های جهان فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۳۰۸

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کوبا قبل از ترک ایران در سازمان لیگ کشتی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در شرایطی که تیم ملی کشتی فرنگی کوبا برای جام جهانی ۲۰۱۹ به تهران سفر کرده بود، سرمربی این تیم روز گذشته در محل سازمان لیگ کشتی حضور پیدا کرد.

علاوه بر سرمربی دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم کوبا هم در این نشست حضور داشتند و با رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی در این ملاقات ضمن خوشامدگویی به سرمربی تیم ملی کوبا و شاگردانش که جهت شرکت در جام جهانی چند روزی در تهران حضور داشتند، گفت: از شما می‌خواهم شرایطی را فراهم کنید تا نمایندگان کشور کوبا در ششمین دوره مسابقات جام باشگاههای کشتی آزاد و فرنگی جهان حضور پیدا کنند.

در ادامه رییس سازمان لیگ با تمجید از قدرت کشتی کوبا و حضور این تیم بین برترین‌های جهان، شرایط برگزاری مسابقات جام باشگاههای جهان در بجنورد را تشریح کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کوبا نیز در این نشست صمیمی به رییس سازمان لیگ کشتی ایران وعده داد تا بعد از بازگشت به کشورش برای حضور ۲ تیم قدرتمند در ششمین دوره جام باشگاههای جهان رایزنی کند و در اولین فرصت به این درخواست پاسخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز