خبرگزاری کار ایران

کامران منزوی:تکلیف امتیازهای از دست رفته ما چیست

گناه استقلال مردمی بودنش است/ اگر این امتیاز باعث قهرمان نشدن ما شود چه جوابی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۷۱

عضو هیات مدیره استقلال نسبت به داوری بازی مقابل سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال از عملکرد داوری در دیدار مقابل سپاهان انتقاداتی دارد و معتقد است این اتفاق در اکثر بازی‌های امسال استقلال افتاده است و شاید آخر فصل باعث از دست رفتن حتی عنوان قهرمانی شود. با وی که از این  اتفاق شاکی بود به صحبت پرداختیم.

نسبت به اتفاقاتی که در بازی استقلال و سپاهان افتاد چه واکنشی دارید؟

اتفاقاتی که در این بازی افتاد دیگر جای هیچ صحبتی را باقی نگذاشت خدا را شکر استقلال امسال نه وزیر نه وکیل نه داور، هیچ کسی از این تیم حمایت نمی‌کند جز هوادارانش اگر هم نتایج خوبی کسب شده به دلیل تلاش‌های بازیکنان و درایت کادر فنی بوده است. شما نگاه کنید در بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان فرشید اسماعیلی به اشتباه اخراج شد و همین باعث شد ما در دربی تاوانش را بدهیم. الان هم که دو امتیاز دو امتیاز از ما کم می‌کنند این که نشد عدالت.

گویا دل پری دارید؟

غیرت بازیکنان، تلاش کادر فنی و حمایت عاشقانه هواداران دلسوز استقلال باعث شده که ما این نتایج را کسب کنیم من فقط امیدوارم این همه اشتباهات پشت سر هم جنبه سهوی داشته باشد.

آیا نامه‌ای برای کمیته داوران ارسال کرده‌اید؟

قطعا این کار را خواهیم کرد اما در کمیته داوران کسی پاسخگو نیست همین یک امتیاز یک امتیازها تا پایان سال باعث از دست رفتن قهرمانی یا حتی افتادن یک تیم به رده‌های پایین‌تر می‌شود.

به نظرتان چه راهکاری را باید اندیشید که این اشتباهات داوران کمتر شود؟

ما قبل از بازی هشدار داده بودیم که ممکن است این داور اشتباه کند ما این هشدار را دادیم الان درست از آب درآمد تکلیف چیست چه کسی پاسخگوی این هشدار قبل از بازی ماست. سپاهان به تساوی رسید نوش جانش، تکلیف امتیازهای از دست رفته ما چیست.

به نظرتان قهرمان نیم فصل می شوید؟

با این وضعیت فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد ما باید در چند جبهه بجنگیم. اشتباهات داوری، تحریک هواداران توسط رقبا، به هم ریختن فضای تیمی و کمبود امکانات همه به کنار این امتیاز از ما گرفتن‌ها هم خودش یک معضلی است.

پیامی برای کمیته داوران و ممبینی ندارید؟

به ایشان می‌گویم آقای ممبینی عزیز شما که دست به شکایتتان خوب است ما از ایشان بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان خواسیتم اسماعیلی را ببخشند گفت حق با شماست ولی اگر این کار را انجام دهیم بدعت می‌شود. الان طلب دو امتیازی را چطور می‌توانید بدهید یک تیم چقدر باید تلاش کند که این اشتباهات شما باعث خدشه‌دار شدن موفقیت تیم نشود فکر می‌کنم گناه ما مردمی بودن‌مان است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز