خبرگزاری کار ایران

مشتری جدید برای هافبک ناراضی بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۹۹۱

آرتورو ویدال فصل جاری نیز بیشتر روی نیمکت بوده تا داخل زمین. شایعات زیادی در هفته های اخیر منتشر شده مبنی بر اینکه او قصد جدایی از بارسا را دارد.

به گزارش ایلنا، ویدال فصل جاری تنها 4 بازی در ترکیب ثابت بوده است. سه بازی در لالیگا و یکی در لیگ قهرمانان و تنها در دو تای آنها 90 دقیقه کامل را در زمین حضور داشت. با این حال او با زدن 4 گل، پشت سر مسی و سوارز 10 گله و گریزمان 5 گله، چهارمین گلزن برتر آبی اناری هاست.

او که از شرایطش در بارسا راضی نیست، چند روز پیش هشدار داد که ممکن است همین زمستان به تیمی دیگر برود:«بازی های زیادی را در میدان نبوده ام و این ناراحت کننده است. من در زمان حال زندگی می کنم و اگر در انتقالات زمستانی پیش رو و یا تابستانی سال بعد احساس کنم که بازیکن مهمی برای بارسا نیستم، به جدایی فکر خواهم کرد و به تیمی می روم که بازهم احساس مهم بودن کنم.»

گفته می شود که منچستریونایتد یکی از تیم هایی است که به صورت جدی شرایط خرید ویدال را دنبال می کند. باشگاه انگلیسی تماس هایی با فرناندو فلیچویچ وکیل این بازین داشته است. اد وودوارد نایب رئیس منچستریونایتد رابطه خوبی با وکیل ویدال دارد چرا که در مزان انتقال الکسیس سانچز به اینتر نیز با او جلساتی انجام داده بود. حالا شیاطین سرخ در نظر دارند که ترکیب تیمشان تغییر بدهند و به همین خاطر احتمال جذب ویدال در نقل و انتقالات زمستانی با قیمتی در حدود 15 میلیون یورو زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز